Abravanel, the Blog

Jewish life and not only in Greece / Εβραϊκή ζωή και όχι μόνο στην Ελλάδα

Greek Insurance Claims (and jewish greed)

Posted by Abravanel, the Blog στο 12/10/2008

One of the leitmotifs in Greece is how Jews became immensely rich by compensations by Germany or even by Greece which supposedly paid Israel in return to Jewish property (!!!). This is augmented by the «Holocaust Industry» story in which Jews constantly ask money and political support from Germany/ Switzerland for the alleged victims, which is ten-fold the amount originally lost, (if indeed it was lost). I shall not bother to say that the word «Holocaust Industry» appears in Greece most often in the Far-Right or the Far-Left confirming my theory of an unholy alliance between them on this matter, (despite some desperately few voices in the Left to whom I continue to pay tribute).

So when the story broke of greeks seeking compensations of american life-insurances never paid after the 1922 mass persecutions of greeks in Asia Minor by the new turkish state during and after the 1921 Asia Minor Campaign I became curious to know more. Well it appears that the New York Life Insurance Company decided to pay out premiums to the holders of policies sold to persons of greek descent who never claimed them – a decision linked to the indirect recognition that the persecution was part of a genocide policy.

The decision got a huge exposure in Greece in the television and radio; two posts (1, 2) dealing with the subject entered the WordPress Top10 most popular posts on the 21st of September 2008. There were even some interviews of descendants in the television and many people hailed the decision for various reasons.

I would like to clarify that I find this decision by the New York Life Insurance Company absolutely correct and inherently moral. Personally I find the people who wish to get the compensations are acting in a legitimate and just manner, not aimed only in acquiring what is legally theirs but also in acknowledgment of the ethnic cleansing which was applied during the Greco-Turkish War.

Having cleared my personal view I would like to add how interesting was it to see christian greeks acting in the same way that, when practiced by jewish greeks, is considered «greedy». If I had published anything on the Jewish Claims Conference I know that (far too) many would think «wow, these Jews are aways obsessed with money«. Hell, on seeing the names of some who commented triumphantly on the decision I recognized a couple who are even Holocaust-Deniers! But still, they had no trouble not only acclaiming the decision but asking for more money! I must admit that the inherent hypocrisy of these people shall never seize to amaze me…

In any case out of curiosity I downloaded the pdf containing the names who appear in some of these policies and amazingly I discovered some Jews. They are not many but for the first batch I researched them and confirmed their jewish surnames and names. Amazingly for some I even managed to confirm from independent sources their jewish identity and even profession or birth date. Their names are:

16 1 550 892 Alfandari, Marco Abraham 10/15/1871 11/21/1904 Έμπορος υαλικών Constantinople, Turkey
17 4 629 343 Almochinino, Jacob G. 1883 12/30/1909 Έμπορος ξυλείας Salonique, Turquie
18 4 619 126 Almochnino, Gabriel Jacob 01/01/1856 01/04/1909 Έμπορος ξυλείας Salonique, Turquie
19 4 654 901 Almochnino, Mardochee 07/04/1879 05/29/1912 Φαρμακοποιός Salonique, Turkey
27 1 054 618 Amzalak 1866 01/31/1900 Έμπορος έτοιμων υφασμάτων Palestine, Turquie D’Asie
96 1 520 111 Barzilay, Samuel 1870 06/08/1903 Γιατρός Constantinople, Turquie
97 4 626 974 Bassan, Bohor Mordohay 09/15/1861 0929/1909 Υαλοτεχνίτης Cairo, Egypt
532 4 639 467 Maarek, Joseph 09/15/1872 01/27/1911 Αντιπρόσωπος εμπόρων Tunis, Tunisia
554 4 607 172 Marcas, Avram 1875 10/30/1907 Υπάλληλος γραφείου Kara-Issali, Turquie
555 1 562 592 Marcos, David 01/18/1870 05/02/1905 Έμπορος ειδών πολυτελείας Smyrne, Turkey
556 1 587 765 Marcos, Haim Menahem 06/1878 11/28/1906 Ράφτης Salonique, Turquie
568 4 625 941 Mefano, Joseph 07/13/1873 08/06/1909 Δάσκαλος Stamboul, Constantinople
608 1 555 971 Nahoum,Marco Joseph 1880 01/26/1905 Εισπράξεις Paris, France
724 4 667 025 Pelosof, Haim Joseph 1870 06/19/1913 Έμπορος λαδιού Salonique, Turkey
771 1 542 227 Roditti, Isaac 01/1878 07/04/1904 Βιομήχανος Constantinople, Turquie
782 1 556 209 Saman, Georges Michel 04/1865 01/31/1905 Έμπορος Smyrne, Turquie
812 1 551 996 Simantov, Menehes A. 1876 12/06/1904 Δεν αναφέρεται κανένα Serres, Turquie
921 7 206 463 Topuz, Ernest, son of Jacob 02/07/1868 06/05/1909 Αντιπρόσωπος οπίου Smyrne, Turquie D’Asie
985 2 504 483 Yahni, Abraham 1871 09/30/1902 Αργυραμοιβός (σαράφης) Constantinople, Turquie

Maybe Jews are also the following three individuals but most likely not – I have found no other traces on them.

114 1 524 471 Bushara, Michel Rafael 1871 08/30/1903 Υπάλληλος Bagdad, Turkey
210 1 028 518 Delmouly, Joseph 1867 03/22/1898 Μηχανικός Athens, Greece
600 4 643 611 Moulina, Abraham Isaac 1882 06/02/1911 Ζαχαροπλάστης Illegible

I have no idea of how a claim on these contracts can proceed since the aforementioned Jews were not greek citizens then, (actually some must have acquired greek citizenship by 1921). I intend on notifying the KIS &JCT on the subject and hope that they inform the Jewish Greeks but also turkish and israeli descendants of these families.

Ending I’d like to close with the hope that this case shall render part of the greek public opinion, appearing justly intererested in re-claiming greek property and having acknowledged their plight here but also in other cases like Imvros&Tenedos islands, a bit more tolerant  and more reluctant before motivating jewish actions as «greedy» or motivated by other sinister reasons.  Also viewing ardent «anti-zionists»/Holocaust Deniers cheering the decision, confirmed my belief that antisemitism is transparent and easy to spot as long as one accepts that it exists, since it’s perpetrators are stupid enough not even to remain nominally coherent.

tags: εβραίοι, έλληνες, Βομηχανία του Ολοκαυτώματος, Μικρασιατική Καταστροφή, γενοκτονία, αποζημιώσεις, Τουρκία, Ελλάδα

39 Σχόλια to “Greek Insurance Claims (and jewish greed)”

  1. Ένας υποτιθέμενος Ελ said

    A point of clarification:
    a) AFAIK the claims in the case of NYLIC can only be made by individual descendants of the insured – not the Greek state or some Greek organization.
    b) A lot of the WWII compensation stories giving a bad reputation to the Jewish people give the impression that the money is going to Jewish organizations (not to descendants of Holocaust victims). Again AFAIK in fact these organizations are funds setup to facilitate the compensation process but unfortunately the wrong impression is generated.

  2. martingale said

    Απο την αλλη το γνωστο λομπυ στις ΗΠΑ πηγε να περασει νομο που θα απαγορευε στις Ελβετικες τραπεζες να δραστηριοποιουνται στις ΗΠΑ αν δεν πληρωναν. Ετσι και πληρωσαν.
    Σαφεστατα και το λομπυ δεν εκπροσωπει τον ανωνυμο εβραιο, δινει ομως κακη εντυπωση. Στην ουσια η ερευνα Βολκερ βρηκε πολυ λιγοτερα απο οσα δοθηκαν.

  3. Abravanel said

    @ martingale said:
    Σαφεστατα και το λομπυ δεν εκπροσωπει τον ανωνυμο εβραιο

    Αντιθέτως, το Claims Conference αντιπροσωπεύει τον ανώνυμο εβραίο. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί υπάρχει σκάνδαλο να διεκδικούν πίσω χρήματα από διαπιστωμένα εβραϊκούς λογαριασμούς αλλά όχι η εκμετάλλευση τους από τις ίδιες τις ελβετικές τράπεζες! Οταν δηλαδή η χ κύπρια διεκδικεί την περιουσία της παράνομα δεσμευμένη από τον τουρκικό στρατό κατοχής στην Κύπρο μιλάμε για δικαιοσύνη, αλλά όταν διεκδικούνται χρήματα δόλια αποκρυπτόμενα από την χ τράπεζα μιλάμε για την απληστία των εβραίων. Και για να έχουμε υπόψη λίγο τα μεγέθη ας μιλήσουμε για μια ελληνική περίπτωση που φίλοι από εδώ όπως ο Νοσφεράτος μπορούν να επιβεβαιώσουν:

    Το βιβλιοπωλείο Μόλχο στην Θεσσαλονίκη ήταν αν όχι το παλαιότερο και μεγαλύτερο, σίγουρα από τα πλεον ιστορικά. Το 1941 οι Γερμανοί το εκτιμούν γύρω στα 6.600.000 δραχμές της εποχής και τον Απρίλιο του ίδου έτους κατάσχεται και διαχειρίζεται από έναν άλλο μεγάλο βιβλιοπώλη της πόλης, τον Γ.Σ.Βοσνιάδη του «Πυρσός». Τελικά ο Μόλχο το «πουλάει» τον Νοέμβριο του 1942 στον συνεργάτη των γερμανών και μεγάλη φυσιογνωμία της πόλης Βοσνιάδη για 1.200.000 δραχμές που όπως μπορούμε να φανταστούμε υπήρξαν κάποια «προβλήματακια» στην εκταμίευση τους. Το 1963 ο γιος και κληρονόμος του έλαβε το ποσό των 28.875 δραχμών.

    @ Ένας υποτιθέμενος Ελ said:
    b) A lot of the WWII compensation stories giving a bad reputation to the Jewish people give the impression that the money is going

    There are two different cases here. One is the mismanagement of funds which is a real thing and indeed a problem with political implications within Israel. The other, especially in the case of Greece, is simple slander motivated by the stereotype of the greedy Jew but also because in the greek case there was an effort to pre-emptively empty jewish claims to the stolen property. Let’s not forget that in Thessaloniki there are more than 12.000 the persons who collaborated with the germans and benefited directly from the looting of jewish property – these persons even created an Association after the war to protect their interests.

    So I admit to many problematics to the handling of the claims issue but I must remark that 99% of the criticism usually arrives from persons who aren’t too fond of the jews anyway, whether they admit to it or it’s just the unconscious stereotype.

  4. Aθήναιος said

    Συνιστά το lobbying παράνομη δράση;

  5. martingale said

    Η ιστορια με τις Ελβετικες τραπεζες ειναι πολυ πικρη. Επι της ουσιας ηταν μια ευκαιρια πλιατσικολογιας υπο το προσχημα ενος υπαρκτου θεματος. Η επιτροπη Βολκερ εδωσε μια εκτιμηση της ταξεως περιπου των 24.000.000 ελβετικων φραγκων σε τιμες 1945 που σχετιζοντναν με διωχθεντες απο τους Ναζι σε συνολο περιπου 100.000.000 ελβετικα φραγκα που ηταν τα ανανεργα χρηματα τα οποια μπορει να ανηκαν στον οποιοδηποτε. Τα χρηματα αυτα σε αναγωγη σε σημερινες τιμες ηταν περιπου 300.000.000 ελβετικα, καμια σχεση με το οτι η επιτροπη Ειζενστατ και η παγκοσμια Εβραικη ενωση μιλουσαν για πανω απο 1 δις δολλαρια και τα οποια δοθηκαν υπο τον φοβο οι Ελβετικες τραπεζες να μην μπορεσουν να λειτουργησουν στις ΗΠΑ. Το πλεον σκανδαλωδες ηταν πως οποιοσδηποτε μπορουσε να αποδειξει μονο υπαρξη λογαριασμου επαιρνε με το καλημερα 125.000 αμερικανικα δολλαρια, ακομα και αν ο πραγματικος λογαριασμος δεν ειχε παρα μονο 1 ελβετικο φραγκο. Να μην ξεχναμε οτι ο Πωλ Βολκερ ηταν Αμερικανος πρωην διοικητης της ομοσπονδιακης αμερικανικης τραπεζης και οχι Ελβετος. Η ιδια επιτροπη συμπερανε οτι δεν υπηρχε συστηματικη μεθοδος αποκρυψης και διακρισης εναντιον ανθρωπων οι οποιοι ειχαν χρηματα στις τραπεζες. Απλα πολλοι δεν μπορουσαν να αποδειξουν οτι υπηρχαν χρηματα.
    Και συνεχιζοντας τα τραγικα η Ελβετικη κυβερνηση κατηγορηθηκε για αντιεβραισμο, οτι η δραση της τον Δευτερο Παγκοσμιο πολεμο ειχε ως αποτελεσμα την συνεχιση του πολεμου και γενικα ολη η ανοησια που συνοδευει αυτες τις κραυγες.
    Για την περιπτωση της Κυπρου εχουμε εισβολη και κατοχη, η Ελβετικη συνομοσπονδια ποιον εισεβαλε και ποιον κατεχει η κατειχε?

  6. Is the Vosniadis bookstore still in business?
    A friend told me that a well known bakery of Thessaloniki with branches in the Athens Airport has a not so clean background. I do not disclose the name of the bakery because I am not sure about the story.
    Abravanel, if you want to share the bakery story you can email me.
    At any rate, many people, banks, organizations and states became rich during WWII by engaging in criminal financial practices. The most known was the looting of homes and stores belonging to Jews and Justice was never served. This is the most saddening thing.
    Chag sameach.

  7. Abravanel said

    George A. Papadantonakis said:
    Is the Vosniadis bookstore still in business?

    No, unfortunately I recently learned that also Molho bookstore closed so that leaves Salonica orphan of pre-war bookstores AFAIK. In any case I am not the only one who knows about it but also Dinos Hristianopoulos, a well known literary figure in the city, wrote about this.

    As for the well known bakery that you practically spelled out it’s name I do not know. The funny thing is that the names of those who plundered are well known to the researchers while the JCT remains – understandably – resolutely against any referral to them.

    Martigale said:
    …Απλα πολλοι δεν μπορουσαν να αποδειξουν οτι υπηρχαν χρηματα…
    …Το πλεον σκανδαλωδες ηταν πως οποιοσδηποτε μπορουσε να αποδειξει μονο υπαρξη λογαριασμου επαιρνε με το καλημερα 125.000 αμερικανικα δολλαρια, ακομα και αν ο πραγματικος λογαριασμος δεν ειχε παρα μονο 1 ελβετικο φραγκο…
    …Επι της ουσιας ηταν μια ευκαιρια πλιατσικολογιας υπο το προσχημα ενος υπαρκτου θεματος…

    Λατρεύω την χρήση όρων όπως «πλιατσικολογία» ή «σκανδαλώδες». Μια απλή ερώτηση: η ίδια η τράπεζα δεν έχει αρχεία για να αποφύγει αυτό το πλιατσικολόγημα; Το όλο θέμα λοιπόν ήταν ένας εκβιασμός του πανίσχυρου Λόμπυ; Και κατ’εσέ είναι σκανδαλώδες να διεκδικούν χρήματα εβραικές οργανώσεις για τους επιζώντες και δεν είναι σκανδαλώδες να τα αποκρύπτουν οι ελβετικές τράπεζες και να τα χρησιμοποιούν προς ιδίον όφελος. Γιατί έτσι όπως διάβαζα το σχόλιο είχα την εντύπωση ότι εβραϊκά κοράκια έπεσαν στις αθώες τράπεζες και με μπράβους το Λόμπυ (ένα είναι το Λόμπυ – το «γνωστό» όπως ανέφερες!) τους πούλησαν προστασία αν ήθελαν να δουλεύουν στις ΗΠΑ.

  8. martingale said

    Κατεμε ειναι σκανδαλωδες μια επιτροπη ανεξαρτητη να επιδικαζει 300 και να αναγκαζεται με παρεμβαση ξενης κυβερνησης να πληρωνει το οποιο τραπεζικο ιδρυμα 1000.

    Ειναι εξισου σκανδαλωδες να κατηγορειται η Ελβετικη κοινωνια συσσωμη για αντισημιτισμο, για ευθυνες συνεχισης του Δευτερου Παγκοσμιου Πολεμου και οτι αλλο αισχρο ακοστηκε. Αυτα τα λεει η Εκθεση Ειζενστατ στην οποια βασιστηκε η μυνηση. Ο κυριος Ειζενστατ ηταν υφυπουργος εμποριου επι Κλιντον.

    Υπηρχαν νομιμοι κατοχοι δεν το αμφισβητει κανεις και οφειλαν να αποζημιωθουν. Η επιτροπη Βολκερ βρηκε ομως πως τα χρηματα ηταν 300.000.000 σε σημερινες τιμες, η δικη η οποια επιδικασε υπερογκες αποζημιωσεις ταξεως 1.000.000.000 δολλαριων ηταν αποτελεσμα συμβιβασμου των Ελβετικων τραπεζων και της Διεθνους Εβραικης επιτροπης. Αυτο για μενα ηταν πλιατσικολογια κεφαλαιοποιημενη στο πονο και τον θανατο οσων πεθαναν στα Ναζιστικα στρατοπεδα.

    Για το λομπυ δεν τα λεω μονο εγω, ο κυριος Ζακ Ροσιε της ενωσης Ελβετικων τραπεζων στην εκθεση του για τα συμβεβηκοτα. Τωρα να μου θες να μου πεις οτι δεν υπαρχει λομπυ?

  9. martingale said

    Κατεμε ειναι σκανδαλωδες μια επιτροπη ανεξαρτητη να επιδικαζει 300 και να αναγκαζεται με παρεμβαση ξενης κυβερνησης να πληρωνει το οποιο τραπεζικο ιδρυμα 1000.

    Ειναι εξισου σκανδαλωδες να κατηγορειται η Ελβετικη κοινωνια συσσωμη για αντισημιτισμο, για ευθυνες συνεχισης του Δευτερου Παγκοσμιου Πολεμου και οτι αλλο αισχρο ακοστηκε. Αυτα τα λεει η Εκθεση Ειζενστατ στην οποια βασιστηκε η μυνηση. Ο κυριος Ειζενστατ ηταν υφυπουργος εμποριου επι Κλιντον.

    Υπηρχαν νομιμοι κατοχοι δεν το αμφισβητει κανεις και οφειλαν να αποζημιωθουν. Η επιτροπη Βολκερ βρηκε ομως πως τα χρηματα ηταν 300.000.000 σε σημερινες τιμες, η δικη η οποια επιδικασε υπερογκες αποζημιωσεις ταξεως 1.000.000.000 δολλαριων ηταν αποτελεσμα συμβιβασμου των Ελβετικων τραπεζων και της Διεθνους Εβραικης επιτροπης. Αυτο για μενα ηταν πλιατσικολογια κεφαλαιοποιημενη στο πονο και τον θανατο οσων πεθαναν στα Ναζιστικα στρατοπεδα.

    Για το λομπυ δεν τα λεω μονο εγω, ο κυριος Ζακ Ροσιε της ενωσης Ελβετικων τραπεζων στην εκθεση του για τα συμβεβηκοτα. Τωρα να μου θες να μου πεις οτι δεν υπαρχει λομπυ?

  10. Λίγη βοήθεια στο άσχετο,

    Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος, στο email μου πως κάνουμε τα γράμματα Italics, πως βάζουμε link, και πως φωτογραφία δίπλα στο όνομα?

    Ευχαριστώ

  11. το email μου,

    jcohen@cohen.gr

  12. Aθήναιος said

    Απάντησε κανείς στο χριστιανό ή να του απαντήσω εγώ;

  13. @Αθηναίος,

    Το σωστό είναι απήντησε κανείς στον ΕΒΡΑΙΟ (LOL)

  14. Αθήναιος said

    Ε ναι αλλά το άλλο είχα πιο τζέρτζελο. :-) Σε κάθε περίπτωση, σας έστειλα μια λίστα με HTML basics.

  15. Avigdor Kalahani said

    @Abravanel
    As for the well known bakery that you practically spelled out it’s name I do not know. The funny thing is that the names of those who plundered are well known to the researchers while the JCT remains – understandably – resolutely against any referral to them.

    ——–

    Απορία ψάλτη (ή εδω, ραββίνου, χο χο) βιξ;

    Το understandably δεν είναι και understood υπ’εμού τουλάχιστον οπότε μια τοποθέτηση σου θα βοήθαγε. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο πίσω από αυτή την «αυτολοκρισία» – αν κάτι είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο, τότε είναι γεγονός.

  16. Avigdor Kalahani said

    ψάλτου κτλ – σορρυ για το δεύτερο άχρηστο ποστ, μη με πείτε κ’ αμόρφωτο…

  17. @Αθήναιος

    Κανείς δεν μου έστειλε κάτι

  18. @Aθήναιος

    Που μου το στείλατε?

    Το FROM σας τι λέει μήπως και το έσβησα σαν junk mail?

  19. Abravanel said

    Martingale said:
    Κατεμε ειναι σκανδαλωδες μια επιτροπη ανεξαρτητη να επιδικαζει 300 και να αναγκαζεται με παρεμβαση ξενης κυβερνησης να πληρωνει το οποιο τραπεζικο ιδρυμα 1000.

    Ωραία, κατ’αρχήν μάθαμε τι αποτελεί σκανδαλώδες κατ’εσέ.

    Υπηρχαν νομιμοι κατοχοι δεν το αμφισβητει κανεις και οφειλαν να αποζημιωθουν.

    Πως και δεν είχαν «αποζημιωθεί» (ενδιαφέρον ρήμα χρησιμοποιείς) μέχρι τότε; Μιας και ξέρεις τόσο καλά, όπως λες, γιατί δεν λες στους υπόλοιπους αναγνώστες ποια ήταν η θέση της ίδιας της Ελβετικής κυβέρνησης αρχικά; Μήπως οτι δεν έπρεπε να αποζημιωθεί κανείς;

    Καν το τι είχαν καταλήξει οι άμοιρες ελβετικές τράπεζες μετά από ενδελεχή έλεγχο των αρχείων τους οτι ήταν το πραγματικό ποσό; Μήπως ήταν 0 με 30 όταν η επιτροπή Βόλκερ, που παρουσίασες ως αδέκαστη, είπε 380;

    Επαναλαμβάνω οτι βρίσκω ενδιαφέρον το τι βρίσκεις σκανδαλώδες και το τι όχι. Είμαι περίεργος το πόσο εύλογο θα θεωρούσες να αποζημιωθεί η ΙΚΘ για τα κατασχεθέντα ακίνητα κατά την διάρκεια και μετά τον Β’ΠΠ.

    Ειναι εξισου σκανδαλωδες να κατηγορειται η Ελβετικη κοινωνια συσσωμη για αντισημιτισμο, για ευθυνες συνεχισης του Δευτερου Παγκοσμιου Πολεμου και οτι αλλο αισχρο ακοστηκε.

    Παρά το γεγονός οτι υπήρξαν αποδεδειγμένα ατομικές ευθύνες στην απόκρυψη των περιουσιακών στοιχείων θυμάτων του Ολοκαυτώματος, δεν θεωρώ οτι αυτά χαρακτηρίζουν το σύνολο της ελβετικής κοινωνίας. Οποιος κατηγόρησε συνολικά την ελβετική κοινωνία για αντισημιτισμό είναι
    ηλίθιος και προφανέστατα συμφωνώ μαζί σου οτι έκανε κακό στους εβραίους. Βέβαια επιλέγεις να τονίσεις την απύθμενη βλακεία ορισμένων παραγόντων και όχι την απύθμενη βλακεία ορισμένων άλλων που μίλησαν για εγγενή φιλοχρηματία των εβραίων.

    Βέβαια είναι χαρακτηριστικό οτι ακόμα και αν δεχτούμε οτι όσα λες είναι μια αντικειμενική εκτίμηση των γεγονότων, τότε οι εβραίοι «πλιατσικολογούν», ενώ οι ελβετοί τραπεζίτες δεν βαρύνονται από οποιαδήποτε υποψία malpractice. Χμμμ, something smells fishy here.

  20. Abravanel said

    Avigdor said:
    Το understandably δεν είναι και understood υπ’εμού τουλάχιστον οπότε μια τοποθέτηση σου θα βοήθαγε. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο πίσω από αυτή την “αυτολοκρισία” – αν κάτι είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο, τότε είναι γεγονός.

    Κατ’αρχήν δεν τίθεται θέμα «ιστορικής τεκμηρίωσης» με την κλασσική έννοια. Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν τα έγγραφα, κάτι που μπορεί να επιβεβαιώσει ο καθένας. Πχ όταν ανέφερα την περίπτωση Μόλχο γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες γιατί έχουμε στα χέρια μας την συμβολαιογραφική πράξη της 26ης Νοεμβρίου 1942 με συμβολαιογράφο τον Μιλτιάδη Τζιανουδάκη μεταξύ του Μαίρ Μόλχο και Γ.Βοσνιάδη.

    Από εκεί και πέρα η ερώτηση σου είναι ενδεικτική οτι παρά το όνομα δεν συμμετέχεις στην καθημερινότητα του Ελληνικού Εβραισμού, (και το λέω με ένα χαμόγελο). :)

    Πεποίθηση της ΙΚΘ αλλά και του ΚΙΣ είναι οτι αρνητικά γεγονότα καλό είναι να υποβαθμίζονται γιατί η κοινωνία δεν θα έδειχνε κατανόηση. Ενδεικτική είναι η στάση του τοπικού Μητροπολίτη που στην αρχή αμφισβήτησε οτι περίπου 12.000 εβραίοι έλληνες πολέμησαν στον Β’ΠΠ στον Ελληνικό Στρατό, ενώ μετά αρνήθηκε οτι η τοπική κοινωνία ή η Μητρόπολη συμμετείχαν στην λεηλασία εβραϊκών περιουσιών – σε ανάρτηση μου για το θέμα παρέθεσα φωτογραφία από τις ταφόπλακες από το εβραικό νεκροταφείο στοιβαγμένες στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγ.Δημητρίου προς απάντηση του.

    Η για να (ξανα)επαναλάβω οτι η αντίδραση ενάντια στις αντιεβραικές διαδηλώσεις του ΚΚΕ τον Ιούλιο του 2006 υπήρξε μηδενική.

    Κάτω από αυτές τις συνθήκες πιστεύω οτι είναι κατανοητό το γιατί υπάρχει αυτή η κατηγορηματική άρνηση. Μόνο όταν το μαχαίρι φτάνει στο κόκαλο αντιδρούν.

  21. martingale said

    Η επιτροπη Βοκερ βρηκε 24.000.000 σε τιμες 1945. Μετα απο πληθωρισμο του ποσου σε σημερινες τιμες και ευκαιριακα κοστη το ποσο ανηλθε περιπου σε 300.000.000 Ελβετικα φραγκα. Επισης η επιτροπη Βολκερ δεν βρηκε κανενα στοιχειο που να τεκμηριωνει οτι οι Ελβετικες τραπεζες κατεστρεφαν συστηματικα αρχεια δικαιουχων και πως ειχαν διακριτικη συμπεριφορα εναντια Εβραιων. Η επιτροπη Βολκερ βρηκε μονο για 2 τραπεζες περιθωριακα στοιχεια για αδικοπραξια αν θυμαμαι καλα. Στην πραγματικοτητα συμφωνα με εκτιμησεις τα ελαχιστα χρηματα τα οποια βρεθηκαν οφειλονται στους εξης λογους
    1)Οτι αρκετοι δικαιουχοι πηραν τα χρηματα τους μετα τον πολεμο
    2)Οτι πηγαν λιγοτερα χρηματα στην Ελβετια που ηταν στο κεντρο εμπολεμης ζωνης. Σε αυτο συνηγορει το γεγονος πως βρεθηκαν περιπου 6.000.000 δολλαρια κατατεθιμενα απο Εβραιους δικαιουχους σε Αμερικανικες τραπεζες, Ομως ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ παρα ψιχουλα, περιπου 500.000$.
    Οι δικαιουχοι της ρυθμισης των 1,25 δις δολλαριων ηταν ο καθε πικραμενος. Απο αυτους οι οποιοι μπορουσαν να θεμελιωσουν δικαιωμα, απο επιζωντες του Ολοκαυτωματος γενικα, απο αυτους τους οποιους αρνηθηκε ασυλο η Ελβετικη κυβερηση και λοιπες κατηγοριες. Αν θεωρεις σωστη αυτην την ρυθμιση τι να πω πλεον.
    Επιπροσθετα η Ελβετικη κυβερνηση κατηγορηθηκε για ενεργη συμμετοχη στην πλιατσικολογια εναντια των Εβραιων καθως επισης και στην συνεχιση του πολεμου. Κατηγορηθηκε οτι εκανε εμποριο με τους Ναζι χρυσο μεσω συναλλαγης των δυο κεντρικων τραπεζων και πως στο χρυσο ο οποιος αγοραστηκε απο την Ραιχςμπανκ υπαρχει χρυσος ο οποιος προηλθε απο δοντια, μεχρι περιουσιακα στοιχεια των Εβραιων ποτ διωχθηκαν η θανατωθηκαν. Η ιστορια λεει ομως μερικα αλλα γεγονοτα, πως η Ελβετικη κυβερνηση απο τον φοβο εισβολης στελνει το 1939 το χρυσο της στις ΗΠΑ, οι ΗΠΑ για την πολεμικη τους προσπαθεια παγωνουν τα περιουσιακα στοιχεια της Συνομοσπονδιας και οι ΕΛβετοι για να διατηρησουν την μετατρεψιμοτητα του νομισματος τους αγοραζουν χρυσο ανταλλασοντας Ελβετικα φραγκα (που ηταν το μονο μετατρεψιμο νομισμα). Ο χρυσος ο οποιος αγοραστηκε απο τους Ελβετους με εκτιμησεις περιεχει χιλιοστα του επι τοις 100 Εβραικο χρυσο. Η υποκρισια ειναι η εξης πως οι ΗΠΑ κατεσχεσαν Γερμανικο χρυσο ο οποιος ειχε μεσα Εβραικο χρυσο ως αποζημιωση για τις πολεμικες τους δαπανες και βεβαια ουδποτε αποζημιωσαν τους δικαιουχους αυτου του εστω λιγο χρυσου, ενω απαιτησαν το ιδιο απο τοςυ Ελβετους. Η πλακα ειναι (τραγικη ομως) πως τραπεζες Ισραηλινων (τοτε Εβραικων) συμφεροντων που δρουσαν στην Υπο κηδεμονια Παλαιστηνη δεν πληρωνουν Εβραιους δικαιουχους απογονους ανθρωπων που πεθαναν σε στρατοπεδα και που ειχαν καταθεσει χρηματα σε αυτες. Και η υποκρισια ειναι να κατηγορουν τους Ελβετους.
    Γενικα δεν ξερω τι σου μυριζει, εμενα μου μυριζει οτι βρηκαν ευκαιρια τα Συνδικατα που δηθεν εκπροσωπουν τον καθε Εβραιο να κονομησουν, οι δικηγοροι να βγαλουν υπερογκες αμοιβες και πολλοι να το παιξουν θυματα και να κεφαλαιοποιησουν στον πονο αυτων που υπεφεραν. Καμμια γεννετικη φιλοχρηματια των Εβραιων, απλα καποιοι βρηκαν ευκολο τροπο να βγαλουν λεφτα.
    Η επιτροπη Βολκερ βρηκε 300, με παρεμβαση ξενου κρατους δοθηκαν 1250, κλασσικη βιομηχανια του Ολοκαυτωματος. Και αν ειναι αντισημιτισμος αυτο, δηλωνω πως ειμαι αντισημτιτης.

  22. Avigdor Kalahani said

    Καλε μου abravanel,

    Καθότι goy (ενταξει, κανεις δεν ειναι τελειος!) ουτε λογο ουτε συμφερον (μεταξυ μας, ουτε καμμια πρεμουρα) εχω να ασχολουμαι με τα εσωτερικα του / της ΚΙΣ / ΙΚΘ. Τα οσα αναφερεις μου ειναι γνωστα κ’ κατανοητα αλλα πολυ φοβαμαι οχι αποδεκτα. Οπως εχω απαιτηση απο το κρατος (τεσπα, αυτο που εχουμε) να φροντιζει πχ για τα κοκκαλα των νεκρων της Αλβανιας, παρομοια απαιτηση εχω απο το ΚΙΣ (το οποιο κ’ ειναι κρατος) να με ενημερωνει τί εγινε τοτε – καθοτι το θεμα του δοσιλογισμου προφανως κ’ δεν αφορα μονο τους Εβραιους της Θεσσαλονικης αλλα την Ελλαδα (τοσο γιατι οι Εβραιοι ειναι Ελληνες οσο κ’ επειδη οι δοσιλογοι εδρασαν κατα της Ελλαδα). Να τονισω εδω οτι – κ’ δυστυχως η μοιρα των Εβραιων της Θεσσαλονικης το αποδεικνυει- οτι το επικουρειο «λαθρε βιωσας» δεν αποτελει παντα την πλεον ενδεδειγμενη στρατηγικη. Το ιδιο αποδεικνυει κ’ το «ονομα» μου – αν το ’73 ο «συνονοματος» δεν ειχε πραξει ο,τι επρεπε τοτε ο χαρτης της Μεσης Ανατολης θα ηταν διαφορετικος. Κ΄καλο ειναι να αντιδραμε οταν το μεχαιρι φθανει στο δερμα – μην περιμενουμε να φθασει στο κοκκαλο…

    Να τελειωσω επισημαινοντας οτι προφανως δεν περιμενω ουτε απαντηση ΙΚΘ / ΚΙΣ μεσω εσω, ουτε την τοποθετηση σου επι της δικης τους πολιτικης – θα ηθελα (ενταξει, δεν επειγει κιολα!) το αν εσυ, προσωπικα, θεωρεις τη σταση του σωστη. Να πω δε οτι εαν υπαρχει καποιο κωλυμα που δεν ξερω (εισαι π.χ. ο προεδρος του ΚΙΣ!) κ’ δεν μπορεις να τοποθετηθεις, δεκτον κ’ δεν θα επιμεινω (που δεν θα επεμενα ουτως ή αλλως αλλα λεμε τωρα!).

    Φιλικα,

  23. Αθήναιος said

    Ο αποστολέας είναι ο Αθήναιος. Σας το ξαναστέλνω, κ.Κοέν.

  24. Το πήρα ευχαριστώ

  25. Αχ βρε abravanel το μπλογκ σου είναι πραγματικά ένα από τα καλύτερα που υπάρχουν…Αλλά στο έχω ξαναπεί – υλικό σαν το δικό σου στα αγγλικά υπάρχει άφθονο. Στα ελληνικά είναι που υπάρχει τεράστια ανάγκη να ακουστεί μια διαφορετική φωνή. Ελπίζω να το ξανασκεφτείς πραγματικά.

  26. jjcohen said

    Αγαπητέ Abravanel,

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Super Hero..

  27. Αθήναιος said

    Διάβασα προσεκτικά τα σχόλια και θέλω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις που πηγάζουν όχι τόσο από τον δομημένο λόγο του Martingale όσο από την εντύπωση που μου είχε δημιουργήσει η αντίδραση στην επιχείρηση των Ελλήνων Εβραίων να εντοπίσουν τα κλοπιμαία του λεγόμενου θησαυρού του Μαξ Μέρτενς.

    Συμβαίνει σχεδόν πάντα με τα εγκλήματα που ξεπερνούν τη λογική. Τα θύματα βρίσκονται στη θέση να απολογούνται για την αντίδρασή του απέναντι στη δράση των θυτών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, περιμένουμε από τους Εβραίους να δείξουν την ηθική ανωτερότητα και τον ανθρωπισμό που δεν έδειξαν οι θύτες. Μάλιστα, το προχωρούμε. Για να τους αναγνωρίσουμε το ηθικό δικαίωμα να πενθούν και να αντιστέκονται στη λήθη, θα πρέπει να παραιτηθούν από οποιοδήποτε δικαίωμα αποκατάστασης πέραν της ηθικής. Οι ομαδικές δε διεκδικήσεις «δίνουν κακή εντύπωση».

    Το λογικό quantum leap δεν γίνεται εμφανές με την πρώτη, άλλως τε δεν υπάρχει πάντα και κακή πρόθεση, όμως είναι εκεί και πάει κάπως έτσι: «Φριχτοί οι Ναζί αλλά και οι Εβραίοι να έχουν τιμολογήσει αυτό που έπαθαν;» κι με αυτό τον τρόπο, βρίσκονται τα θύματα στη θέση του να απολογούνται και μετατοπίζουμε «τα τέρματα» της συζήτησης.

    Στην περίπτωση των ελβετικών τραπεζών, καρπώθηκαν οι επιτήδειοι κάποια υπέρογκα ποσά; Πιθανώς. Αυτός όμως αναιρεί τη γενική διαπίστωση ότι κάθε διεκδίκηση για αποκατάσταση πέραν της ηθικής βαφτίζεται «πλεονεξία» ; Αναιρεί το γεγονός ότι όταν κάποιος επιχειρεί να θυμίσει τα ναζιστικά εγκλήματα, καλείται να απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήματα που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα από τη βιομηχανία του ολοκαυτώματος μέχρι τα Κατεχόμενα από το Ισραήλ;

    Μοιραία κάνω τον παραλληλισμό με το έγκλημα του βιασμού. Άπαξ και το θύμα τον καταγγείλει, πρέπει να είναι έτοιμο να απολογηθεί ότι δεν τον προκάλεσε και αυτό είναι αδιανόητο.

  28. jjcohen said

    Αγαπητέ martingale,

    Και αν ειναι αντισημιτισμος αυτο, δηλωνω πως ειμαι αντισημτιτης.

    Επειδή η κατηγορία του αντισημίτη όπως και του ρατσιστή, τουλάχιστον για μένα, είναι βαριά θα ήθελα να ξέρω:

    Εσένα τι σε ενοχλεί; Το οι Εβραίοι ζήτησαν αυτά που δικαιούνται ή ότι κάποιοι αετονύχηδες, μεταξύ των οποίων πιθανών και Εβραίοι, τα κονομίσαν.

    Διότι αν σε πείραξε το δεύτερο σαφώς δεν είσαι αντισημίτης. Αν σε πείραξε όμως το πρώτο…ΧΜ δεν ξέρω αν είσαι αλλά σίγουρα αν θες να γίνεις είσαι στο σωστό δρόμο.

  29. jjcohen said

    Αγαπητή Αθήναιη,

    Άπαξ και το θύμα τον καταγγείλει, πρέπει να είναι έτοιμο να απολογηθεί ότι δεν τον προκάλεσε και αυτό είναι αδιανόητο.

    Και αυτό αν είναι «τυχερή» να ζει σε δυτική χώρα, διότι σε μουσουλμανική είναι a priori ένοχη και εκτελείται αν δεν φάει ισόβια

  30. Abravanel said

    Ζητώ συγνώμη γα την απουσία αλλά δυστυχώς ο εργοδότης μου στα πλαίσια της διεθνούς οικονομικής κρίσης με υποχρεώνει σε υπερωρίες. Τουλάχιστον μπορώ και ταξιδεύω, oh well…

    @ martingale said:
    Γενικα δεν ξερω τι σου μυριζει, εμενα μου μυριζει οτι βρηκαν ευκαιρια τα Συνδικατα που δηθεν εκπροσωπουν τον καθε Εβραιο να κονομησουν, οι δικηγοροι να βγαλουν υπερογκες αμοιβες και πολλοι να το παιξουν θυματα και να κεφαλαιοποιησουν στον πονο αυτων που υπεφεραν.

    Ου και που είσαι ακόμα. Εγώ, ακριβώς επειδή δεν περιορίζομαι στο συγκεκριμένο άρθρο στο οποίο βασίστηκες, ξέρω και άλλα. Καταρχήν κάτι που με ενδιαφέρει άμεσα ήταν η σκανδαλώδης διανομή εις βάρος των σεφαραδίτικων επιζώντων εκ μέρους του ισραηλινού κράτους στο οποίο κυριαρχούν οι ασκενάζιτες. Ξέρω για πάμπολλους άλλους μιζαδόρους που επέμεναν για περισσότερα όταν οι ίδιες οι εβραϊκές οργανώσεις είχαν πει οτι ήταν ικανοποιημένες με σκοπό να αυξήσουν τα διαδικαστικά έξοδα.

    Η βασική διαφορά μας όμως ξέρεις ποια είναι; Οτι εσύ προτιμάς να βλέπεις έναν εβραίο μιζαδόρο παρά έναν άπληστο ελβετό τραπεζίτη. Η ύπαρξη του ενός δεν αποκλείει την ύπαρξη του άλλου, με την μόνη διαφορά οτι εσύ εμπιστεύεσαι τους ελβετούς και όχι τους εβραίους. Το γιατί προτιμάς να επικεντρώνεσαι στις πραγματικές ατασθαλίες των εβραϊκών οργανώσεων από τις πραγματικές ατασθαλίες των ελβετικών τραπεζών είναι κάτι που αφορά εσένα. Πάντως να θυμίσω οτι ανεξάρτητα του ποσού, υπήρχαν για μισό αιώνα χρήματα που ανήκαν σε θύματα και που η ελβετικές τράπεζες όφειλαν να αποδώσουν στους κληρονόμους – κάτι που οι ίδιες αναγνώριζαν από το 1960. Δεν είναι «αποζημιώσεις».

    Θα επαναλάβω πάντως αυτό που ο Αθηναίος έγραψε σχολίασε διαβάζοντας το θέμα: «Μοιραία κάνω τον παραλληλισμό με το έγκλημα του βιασμού.

  31. Abravanel said

    @ Avigdor Kalahani said:
    Να τονισω εδω οτι – κ’ δυστυχως η μοιρα των Εβραιων της Θεσσαλονικης το αποδεικνυει- οτι το επικουρειο “λαθρε βιωσας” δεν αποτελει παντα την πλεον ενδεδειγμενη στρατηγικη.

    Να τελειωσω επισημαινοντας οτι προφανως δεν περιμενω ουτε απαντηση ΙΚΘ / ΚΙΣ μεσω εσω, ουτε την τοποθετηση σου επι της δικης τους πολιτικης – θα ηθελα (ενταξει, δεν επειγει κιολα!) το αν εσυ, προσωπικα, θεωρεις τη σταση του σωστη. Να πω δε οτι εαν υπαρχει καποιο κωλυμα που δεν ξερω (εισαι π.χ. ο προεδρος του ΚΙΣ!) κ’ δεν μπορεις να τοποθετηθεις, δεκτον κ’ δεν θα επιμεινω (που δεν θα επεμενα ουτως ή αλλως αλλα λεμε τωρα!).

    Την θεωρώ ημιτελή και ανάλογα με τις περιπτώσεις αυτό μπορεί να είναι μια καλοζυγισμένη επιφυλακτικότητα και άλλες φορές να είναι μια αψήφιστη αδιαφορία. Με το κράτος υπάρχει μια σχετικά καλή συνεργασία, το θέμα της ΠΓΔΜ βοήθησε πολύ, αλλά οι τοπικές κοινωνίες δεν είναι πάντα ανοικτές. Αυτό είναι πιο έντονο στις περιοχές όπου διακατέχονται από έντονη ανασφάλεια για διάφορους λόγους.

    Και όχι δεν έχω την οποιαδήποτε διοικητική ή οργανική σχέση με το ΚΙΣ ή τις Ι.Κ. Αντιθέτως, μπορώ να πω οτι δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το πόσο ευμενώς βλέπουν ορισμένα γραπτά μου. :Ρ

    super gay hero said:
    jjcohen said:

    Στα ελληνικά είναι που υπάρχει τεράστια ανάγκη να ακουστεί μια διαφορετική φωνή.

    I ain’t so sure I want to make that leap. :) Προς το παρόν θα αυξήσω τις ελληνικές αναρτήσεις – μετά βλέπουμε.

  32. martingale said

    JJCohen

    δικαιολογω τον καθενα να ζητησει αποζημιωσει επι υπαρκτων ποσων, Δεν δικαιολογω καποιον οταν βρισκει ευκαιρια να βγαλει φραγκα κεφαλαιοποιωντας σε οσα δεινα υπεστησαν αλλοι. Αν δεν μπορειτε να το καταλαβετε δεν μπορω να σας βοηθησω. Δεν περιμενω να δειξει κανενας ηθικη ανωτεροτητα απεναντι στον διωκτη η τον θυτη, περιμενω ομως δικαιοσυνη, στην περιπτωση της Ελβετιας κατηγορηθηκε λιγο πολυ αυτη η χωρα οτι ηταν μισουπευθυνη για τα δεινα των Εβραιων. Διαβαστε τι εγραφε ο κυριος Στουαρτ Ειζενστατ.

    Αμπραβανελ

    Ενταξει οι ελβετοι τραπεζιτες ειναι απληστοι (αντιθετα με οτι βρηκε η επιτροπη Βολκερ στην οποια συμμετειχαν και Ισραηλινοι). Οσο για τις αποζημιωσεις μην σκας. Η ελβετικη κυβερνηση ανοιξε κεφαλαιο αποζημιωσεων και οχι αποπληρωμων των λογαριασμων(αυτες τις αποπληρωμες τις εκαναν οι τραπεζες και οχι το ελβετικο δημοσιο). Και δικαιουχοι αποζημιωσεων απο την Ελβετικη κυβερνηση ηταν επιζωντες γενικα (λες και το Αουσβιτς η το Μπελσεν το διαχειριστηκε το Καντονι του Ομπερβαλντεν) και αυτοι στους οποιους αρνηθηκε η ελβετικη κυβερνηση (οπως πχ των ΗΠΑ) να δωσει πολιτικο ασυλο.
    Το οτι Ισραηλινες τραπεζες βρεθηκαν με χρηματα νεκρων απο το ολοκαυτωμα τα οποια δεν επιστρεφουν τι εχεις να πεις? Για τις οργανωσεις που λες δεν γνωριζω οποτε δεν εχω αποψη. Ξερεις κατι παραπανω οποτε δεχομαι τα λογια σου.

  33. Abravanel said

    @ Martingale:
    περιμενω ομως δικαιοσυνη, στην περιπτωση της Ελβετιας

    lol

    Ενταξει οι ελβετοι τραπεζιτες ειναι απληστοι (αντιθετα με οτι βρηκε η επιτροπη Βολκερ στην οποια συμμετειχαν και Ισραηλινοι)

    Εσύ όμως που συμφωνείς απόλυτα με την επιτροπή Βόλκερ, διαφωνείς και δεν πιστεύεις οτι συγκεκριμένοι ελβετοί τραπεζίτες θέλησαν να αποκρύψουν τα χρήματα που κατατέθηκαν από εβραίους και δεν επέζησαν του Ολοκαυτώματος. Βέβαια η επιλεκτική αναφορά σου στην Επιτροπή αποφεύγει τις κακοτοπιές σημείων όπως η αναφορά σε καταστροφές εγγράφων πριν ξεκινήσει η έρευνα ή για ύποπτες πρακτικές συγκεκριμένων προσώπων.

    Αλλά ξέχασα, εσύ δεν το πιστεύεις και προτιμάς να επικεντρώνεσαι στην εβραϊκή απληστία και την ανάγκη για δικαιοσύνη υπέρ της Ελβετίας.

    Το οτι Ισραηλινες τραπεζες βρεθηκαν με χρηματα νεκρων απο το ολοκαυτωμα τα οποια δεν επιστρεφουν τι εχεις να πεις?

    Online σύνδεσμο για να δούμε τις πηγές σου; Ακόμα βέβαια και σε αυτή την περίπτωση δε μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει αυτό με την διεκδίκηση των χρημάτων πίσω. Αν όντως συνέβη και δεν αποδόθηκαν τα χρήματα στους δικαιούχους τότε είναι καθάρματα και οι συγκεκριμένοι ισραηλινοί τραπεζίτες, όπως ακριβώς είναι ένα σημαντικό μέρος των ελβετών τραπεζών. Περιμένω να δω όμως.

  34. Avigdor Kalahani said
    […] το θέμα της ΠΓΔΜ βοήθησε πολύ […]

    Πώς δηλαδή βοήθησε; Μήπως πάλι κάτι μου διαφεύγει από την ελληνική επικαιρότητα;

  35. martingale said

    Αρθρο της Daily Telegraph οπως επισης και στο βιλβιο του Νορμαν Φινκελσταιν.
    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1467792/Israeli-bank-at-centre-of-probe-into-Holocaust-victims'-millions.html
    Τωρα επειδη γνωριζεις Ελληνικα οταν σου λενε οτι η επιτροπη Βολκερ δεν βρηκε ενδειξεις συστηματικης καταστροφης στοιχειων, διακρισης εναντιον Εβραιων κλπ συνεχιζεις τον χαβα σου. Και επισης Εβραιοι κατακρινουν το σωματειο των Εβραικων οργανωσεων που ηταν εξαιρετικα υποκριτικο να κινησει νομικες διαδικασιες εναντια των Ελβετων μονο και οχι εναντια Ισραηλινων συμφεροντων.

    http://www.jkcook.net/Articles2/0219.htm
    http://www.nytimes.com/2005/01/19/international/middleeast/19israel.html
    αι τι σχεση εχει με την επιστροφη των χρηματων. Κατηγορηθηκαν οι ελβετοι για αντισημιτες, για συνεργατες των ναζι, ε για τους εβραιους που κλεψανε εβραιους τι να πει κανεις? Εβραιοι αντισημιτες? Και απο την αλλη εγω δεν ειπα να μην παρουν χρηματα να παρουν οσα επιδικαστηκαν απο μια επιτροπη κοινα αποδεκτη 300 και οχι 1250, που ειναι και ο πραγματικος περιπου αριθμος. Ολα οσα λες σε κανουν επαγγελματια κλαψα ετοιμο να πεταξεις το αντισημιτικο αυτοκολητο. Γνωστη η συνταγη αλλα δεν πιανει

  36. Abravanel said

    @ Martingale said:
    σε κανουν επαγγελματια κλαψα ετοιμο να πεταξεις το αντισημιτικο αυτοκολητο. Γνωστη η συνταγη αλλα δεν πιανει

    Προσοχή το πορτοφόλι σας – ο κλάψας abravanel είναι έτοιμος προς επιδρομή! Διάολε , θα κάνω αίτηση να με προσλάβουν στο Υπουργείο Οικονομικών – σε χρόνο μηδέν θα κάνω μια φοροεπιδρομή και θα μειώσω κάτω από το 3% το έλλειμμα του προϋπολογισμού!

    Αν τελείωσες το παραλήρημα σε συμβουλεύω να διαβάσεις τα συμπεράσματα της περίφημης Επιτροπής Βόλκερ που τόσο δοξάζεις. Πέρα του γεγονότος οτι είχαν υπάρξει και άλλες επιτροπές που επιδίκασαν εξαιρετικά μεγαλύτερα ποσά εσύ προτιμάς αυτή – ίσως γιατί συμφωνεί με τις προκατασκευασμένες ιδέες σου. Αλλά ακόμα και αυτή η επιτροπή μιλάει για:

    The auditors discerned no proof of systematic destruction of archives concerning the accounts of victims of Nazi persecution, nor of organized discrimination against the accounts of the victims, nor of concerted efforts to embezzle the victims’ assets.

    However, proof has been established of isolated deceitful acts perpetrated by several banks concerning victims’ accounts, including holding back account information from Holocaust victims or their heirs, inappropriate account closings, poor archive maintenance, numerous cases of insensitivity regarding the efforts of victims or their heirs to recover dormant or closed account assets, and a general lack of rapidity that at times verged on active resistance concerning previous private and official investigations on dormant accounts.
    The Volcker Report

    Είναι ή δεν είναι εύλογο ο αναγνώστης που διαβάζει τον διάλογο αυτό να αναρωτηθεί στο γιατί αποφεύγεις να συμπεριλάβεις το σύνολο των συμπερασμάτων και επιλέγεις μόνο τα κομμάτια που σε βολεύουν;

    Επίσης δεν είναι εύλογο να θεωρήσει κάποιος οτι συμπεριφέρεσαι σαν καλεσμένος σε «παράθυρο» δελτίου ειδήσεων, δηλαδή με μόνο σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων, όταν κάνεις ρητορικές ερωτήσεις περί υποκρισίας και επιλεκτικών αναφορών όταν πρώτος εγώ μίλησα για εκμετάλλευση της επιστροφής των χρημάτων στους δίκαιους ιδιοκτήτες τους; Και αν δε το καταλαβαίνεις οτι εβραικές οργανώσεις ζήτησαν την διαλεύκανση υποθέσεων που αφορούν ισραηλινές τράπεζες αποτελεί δείγμα οτι δεν είναι η απληστία η κινητήρια δύναμη θεωρώ οτι οφείλεται στην έλλειψη ψυχραιμίας που σε διακρίνει.

    Συνεχίζω να θεωρώ οτι είναι λανθασμένο να κρίνουμε με σημερινά δεδομένα την θέση της Ελβετίας τότε και διστάζω να την χαρακτηρίσω ως συστηματικά αντισημιτική. Αγνοείς όμως, (ή τουλάχιστον θέλω να το πιστεύω), μέτρα όπως η ελβετική απαίτηση να σημειώνονονται με ένα «J» τα γερμανικά διαβατήρια των εβραίων ώστε να μην τους επιτρέπεται η είσοδος στην χώρα.

    By and by, draconian measures were introduced: in 1938, that is to say before
    the outbreak of war, the Swiss authorities asked Nazi Germany to mark the
    passports of Jewish citizens of the Reich with a «J»; as they did not want to
    recognise persons persecuted by the German authorities for racial motives as
    worthy of asylum. In a move that marked a watershed in 1942 at a time when
    Switzerland, due to its geographical position, was for many people the only hope
    of flight and rescue, the country closed its borders and refused to include Jewish
    children among the children brought into Switzerland for a holiday.

    The Bergier Report

    Είναι πάντα ενδιαφέρον το να διαβάζω στην Ελλάδα, γνωστό εβραϊκό προτεκτοράτο, το πως οι κακοί εβραίοι φωνάζουν για αντισημιτισμό.

  37. martingale said

    Ναι ηταν-ειναι γνωστο πως η ελβετια δεν δεχθηκε εβραιους, αλλα τι σημαινει αυτο. Οι Ελβετοι τους σκοτωσαν μηπως? Δεν εγκρινω τι εκαναν βεβαια, δεν τους βοηθησαν αλλα δεν τους σκοτωσαν κιολας.
    Οσο για την ερευνα Βολκερ, εγω το ανεφερα για μεμονωμενες περιπτωσεις εκτος και αν το isolated το μεταφραζεις διαφορετικα απο μενα. Τωρα τα αλλα που λες ειναι για καταναλωση. Η αληθεια ειναι πως υπηρξε ευκαιρια για κονομα χοντρη, ξερεις μονο ποσα καρπωθηκαν δικηγοροι και συμβολαιογραφοι δικαιοι και αδικοι. Περι προκατασκευων, κατασκευων, παραληρηματων κλπ εντασσονται στο πλαισιο της κλαψας.

  38. Chris said

    Γεια! Θα ήθελα να ρωτήσω πως έχει εντοπίσει το ότι ο
    771 1 542 227 Roditti, Isaac 01/1878 07/04/1904 Βιομήχανος Constantinople, Turquie
    αφορά Εβραίο;

  39. […] – Greek Insurance Claims (and jewish greed) saved by zonxs72009-05-24 – Reasons some firms left the US and the impact of SOX saved by […]

Leave a reply - Σχολιάστε νηφάλια

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: