Ο καλός, ο κακός και ο αφελής Μητροπολίτης/The good, the bad and the naive Metropolite
Posted by Abravanel, the Blog στο 15/06/2011
Ελληνικά (english translation follows below)
Η Εκκλησία της Ελλάδος οφείλουμε να ομολογήσουμε οτι παρά την αυστηρή ιεραρχική της δομή ποτέ δεν μπόρεσε να επιβάλλει την σκληρή πειθαρχία που αποτελεί την βάση άλλων χριστιανικών δογμάτων. Ακριβώς για αυτό το λόγο οι προσπάθειες να κριθεί η στάση της απέναντι σε φαινόμενα όπως ο αντισημιτισμός αποτελεί μια εργασία που είναι καταδικασμένη να διαψεύδεται συνεχώς από τις διάφορες τοπικές ιδιαιτερότητες ή προσωπικότητες. Τρεις σύγχρονοι Μητροπολίτες αντιπροσωπεύουν οτι καλύτερο, ότι χειρότερο και ότι πιο αφελές έχει να παρουσιάσει η Εκκλησία της Ελλάδας τον 21ο αιώνα: ο Μητροπολίτης Δημητριάδος (Βόλος) Ιγνάτιος, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ και ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος.
Ο Καλός
Έχω επαναλάβει συχνά οτι παρά το γεγονός οτι οι Εβραίοι στον Βόλο γίνονται συχνά στόχος ακροδεξιών και ακροαριστερών οργανώσεων με επιθέσεις στην Συναγωγή του Βόλου, ο Βόλος χαρακτηρίζεται από την διαχρονική και σθεναρή αντίσταση του σε αυτά τα ξεσπάσματα μίσους. Η ίδια η τοπική Μητρόπολη, πέρα από την βοήθεια που προσέφερε κατά την διάρκεια του Ολοκαυτώματος στην τοπική εβραϊκή κοινότητα και για την οποία έχει τιμηθεί δεόντως, συνεχίζει διατηρεί θερμές σχέσεις με επισκέψεις και συνεργασία σε κοινωνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Αλλά αν τα ευχολόγια εναντίον του ρατσισμού είναι εύκολα, παρουσιάζει μεγαλύτερες δυσκολίες η καταδίκη του μίσους όταν προέρχεται από εξέχοντα μέλη της Εκκλησίας – ελάχιστοι δεν διστάζουν. Όταν ζητήθηκε από τον Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο να σχολιάσει τις δηλώσεις ακραίου αντισημιτικού μίσους του Πειραιώς Σεραφείμ τον περασμένο Δεκέμβριο αυτός δήλωσε:
Ο ρατσισμός και ο αντισημιτισμός, από όπου και από οποιονδήποτε και αν προέρχονται, δεν μπορούν να εκφράζουν την πίστη και την αυτοσυνειδησία της Εκκλησίας. Ιδιαίτερα τούτες τις ημέρες, οι Ορθόδοξοι χριστιανοί δεν λησμονούμε ότι ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός γεννήθηκε Εβραίος, ενώ κανείς δεν δικαιούται να προσβάλλει τη μνήμη των 6.000.000 αθώων θυμάτων του ολοκαυτώματος. Από τη φάτνη του Θεανθρώπου που ταπεινά γεννάται στην Βηθλεέμ ανατέλλει ελπίδα και φως και όχι φόβος και συνωμοσιολογίες εναντίον του οποιουδήποτε. Η διαχρονική συνείδηση της Εκκλησίας εκφράζεται από το παράδειγμα μεγάλων ιεραρχών, όπως του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού, του Ζακύνθου Χρυσοστόμου και του αειμνήστου προκατόχου μας Ιωακείμ, που ο καθένας με τον τρόπο του, και από γνήσια χριστιανικά αισθήματα παρακινούμενος, συνέβαλε στη σωτηρία χιλιάδων Ελλήνων Εβραίων. Αυτή είναι η παράδοση της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, αυτήν ακολουθούμε».
Όταν κάποιος καταδικάζει κάτι μπορεί να το κάνει ψιθυρίζοντας με μια γραπτή αδύναμη δήλωση που παίζει τον ρόλο του φύλλου συκής, είτε να χρησιμοποιήσει λόγια που θα ηχήσουν δυνατά. Η δήλωση του Δημητριάδος Ιγνάτιου είναι μια τέτοια δήλωση που δεν ψιθυρίζει αλλά χρησιμοποιώντας την ιδιαίτερη εκκλησιαστική φρασεολογία «φωνάζει». Δε μπορώ παρά να συγχαρώ τον Μητροπολίτη για το θάρρος του και την αγάπη του προς τους συμπολίτες του, μια στάση η οποία του έχει ήδη κοστίσει αφού αντιμετωπίζει δριμεία κριτική από σκοταδιστικά χριστιανικά σωματεία του Βόλου αλλά και στο Διαδίκτυο.
Η ίδια η Ισραηλιτική Κοινότητα πάντως φρόντισε δημόσια να ευχαριστήσει τον Μητροπολίτη, (αν και με αυτό το ποιμενάρχης υπερέβαλε ελαφρώς):
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΟΛΟΥ NΠΔΔ
Πρὸς τὸν Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δημητριάδος καὶ Ἁλμυροῦ κ.κ. Ἰγνάτιο
Σεβασμιότατε,
Μᾶς εἶναι φυσικὰ γνωστὸ ὅτι ἔχετε πολλὰ ἀποθέματα ἀγάπης γιὰ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους. Γιὰ τὴ δική Σας προσωπικότητα εἶναι ἀπολύτως φυσιολογικὴ τόσο ἡ παρέμβασή Σας γιὰ τὶς δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτη κ. Σεραφείμ, ὅσο καὶ ἡ δημόσια στήριξή Σας, ποὺ ἐκφράστηκε στὸν Μητροπολιτικὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Νικολάου κατὰ τὴν κοπὴ τῆς βασιλόπιττας. Σεβασμιότατε,
Ἐπιτρέψτε μας μὲ τὸ θάρρος, ποὺ ἀντλοῦμε ἀπὸ τὴν ἀγάπη Σας, νὰ Σᾶς ποῦμε ὅτι εἶστε ὁ πραγματικὸς ἐκφραστὴς τῆς Χριστιανικῆς θρησκείας, τὴν ὁποία σεβόμαστε εὐλαβικά, γιατί διδάσκει ἀγάπη καὶ μόνο ἀγάπη. Γιὰ μία ἀκόμη φορά, Σᾶς ἐκφράζουμε, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς θερμές μας εὐχαριστίες, τὴν ἀγάπη καὶ τὸ σεβασμό μας ἐπιθυμώντας νὰ Σᾶς τονίσουμε ὅτι Σᾶς θεωροῦμε πραγματικὸ ποιμενάρχη μας.
Μὲ σεβασμὸ καὶ τιμὴ
Ὁ Πρόεδρος Μαρσὲλ Σολομὼν, Ὁ Γεν. Γραμματέας Βίκτωρ Φιλοσὼφ
Ο Κακός
Ο Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ μισεί τους Εβραίους. Ψέματα, όχι απλώς τους μισεί αλλά τους απεχθάνεται με ένα τρόπο που μόνο θυμίζει συντάκτη της ναζιστικής εφημερίδας Der Stürmer που πρέπει να δικαιολογήσει τον μισθό του στους αντισημίτες πελάτες του. Βέβαια στην συγκεκριμένη περίπτωση η ειρωνεία εντοπίζεται στην διαπίστωση οτι εργοδότης αυτού του δημόσιου υπάλληλου είμαι εγώ μέσω των φόρων μου, όπως χιλιάδες ακόμα Εβραίοι Ελλήνες ακυρώνοντας στην πράξη την συνταγματική επιταγή της ισονομίας. Μπορεί να έγινε διεθνώς γνωστός πριν λίγους μήνες αλλά το παρόν ιστολόγιο είχε κατά καιρούς αναφέρει δηλώσεις τόσο τερατώδεις που αν δεν ανήκαν σε υψηλόβαθμο ιεράρχη της Ελληνικής Εκκλησίας θα τις τοποθετήσει ανάμεσα σε τηλεοπτικά υποπροϊόντα όπως την Ελένη Λουκά, τον Μr.Εθνικά Μπούτια και τον Εισαγγελέα Λεωτσάκο – ρίξτε μια ματιά στο «Μητροπολίτης Σεραφείμ: κατω οι εωσφοροσιωνιστές εβραίοι».
Οι Σιωνιστές βρίσκονται παντού αλλά ο δαιμόνιος Μητροπολίτης δεν επιτρέπει παρεξηγήσεις σε ποίους αναφέρεται: Η δϊιστορική διαστροφή των Ραββίνων και των ηγετών του Εβραϊκού έθνους λέει και συνεχίζει λάβρος κατά του τηλεοπτικού σταθμού Σκάι, όργανο των αμερικανοσιωνιστών, (όρος που ιστορικά συνδέεται με την ελληνική αντισημιτική ακροδεξιά εξολοθρευτικού τύπου, ενίοτε και ναζιστικού). Πάλι καλά βέβαια, πέρσι είχε κατηγορήσει το Μέγκα και τους Εβραίους οτι ευθύνονται για τα επεισόδια μετά την δολοφονία Γρηγορόπουλου επειδή προέβαλαν την ταινία Ο Κώδικας Ντα Βίντσι.
Στις τελευταίες δηλώσεις του δηλώνει την αλληλεγγύη στον Μ.Θεοδωράκη και ξεσπαθώνει ενάντια στους Σιωνιστές που ελέγχουν πανεπιστήμια, επιχειρήσεις, το οδικό δίκτυο, τα χωράφια, το νερό, τα νοσοκομεία και ότι άλλο βάζει ο νους σας. Μόνο η ΕΒΓΑ της γειτονιάς ανθίσταται κατά τον σεβάσμιο Μητροπολίτη. Μόνη διαφορά; Η λατρεία προς τους Αγανακτισμένους που σημειώνει και ο Dikra.
Δυστυχώς ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ αποτελεί αυθεντικό εκφραστή της μακραίωνης αντισημιτικής παράδοσης της Ορθοδοξίας αλλά ξεχωρίζει για την φαντασία άνευ ορίων και την πορνογραφική μανία του με τον Σιωνισμό και τους Εβραίους. Άλλωστε προς τιμή του ο μετρητής των επισκέψεων του παρόντος ιστολογίου στην αριστερή στήλη μετράει ήδη από το 2009 «εωσφοροσιωνιστές» και όχι απλά «επισκέπτες» τιμώντας την ευρηματικότητα του Πειραιώς Σεραφείμ να εφευρίσκει νέες μορφές έκφρασης στο ίδιο αιώνιο μίσος.
Από καρδιάς του εύχομαι σύντομα ο εβραίος Στίβεν Σπίλμπεργκ να αναγνωρίσει το ταλέντο του και να τον προσλάβει σαν σεναριογράφο για την νέα του ταινία – στα δεξιά μπορείτε να δείτε την αφίσα που παρουσιάζεται για πρώτη φορά.
Ο αφελής
Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος είναι και αυτός παλιός γνώριμος του ιστολογίου – το 2008 είχαμε αναφερθεί στις δηλώσεις του οτι τα αρχεία της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης δείχνουν ξεκάθαρα οτι κανείς Χριστιανός δεν συνεργάσθηκε με τους Γερμανούς κατακτητές στην λεηλασία των περιουσιών και της πολιτιστικής κληρονομιάς της δισχιλιετούς εβραϊκής σαλονικιώτικης κοινότητας. Στην ίδια ανάρτηση είχαμε αναφερθεί στην παλαιότερη δήλωση του ότι κανείς Εβραίος δεν έχυσε το αίμα του στο έπος του ’40 και στην ευγενική του παράκληση να ξεκουμπιστούν οι Εβραίοι από την χώρα τους και να πάνε στην πραγματική πατρίδα τους, το Ισραήλ.
Τότε είχα θεωρήσει οτι μόνο ο αντισημιτισμός θα μπορούσε να εξηγήσει τόσα μαζεμένα ψέματα και είχα ζητήσει να ανοίξει τα αρχεία της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Τελικά αποδείχθηκε οτι είχα βιαστεί να τον χαρακτηρίσω και οι δηλώσεις του βασίζονταν απλώς στην άγνοια για την ιστορία της πόλης, της οποίας την χριστιανική κοινότητα υπηρετεί.
Με μια κίνηση που προϋποθέτει θάρρος, λέξη θάρρος δεν χρησιμοποιείται ειρωνικά αλλά με πλήρη εκτίμηση στην πράξη του, άνοιξε τα αρχεία της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης που αφορούν τον Β’ΠΠ στον εξαιρετικό ιστορικό Β.Ριτζαλέο. Παρά το γεγονός οτι η συντριπτική πλειοψηφία των αρχείων φαίνεται να έχει αφαιρεθεί, πιθανότατα χωρίς παρέμβαση του Μητροπολίτη Άνθιμου αλλά μάλλον των προκατόχων του, αυτά που έμειναν μιλάνε για μαζική συμμετοχή της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης στην λεηλασία της εβραϊκής πολιτισμικής κληρονομιάς, κυρίως μέσω της χρήσης δεκάδων χιλιάδων σκαλισμένων ταφόπλακων στην ανακατασκευή δεκάδων εκκλησιών της πόλης χωρίς αυτό να αποκλείει την αποδοχή εβραϊκών αντικειμένων αξίας όπως πολυελαίων. Επειδή ουδείς βάζει τα χέρια του να βγάλει τα μάτια του, οφείλω να ομολογήσω οτι έσφαλλα και οι αντισημιτικές δηλώσεις του παρελθόντος δεν οφείλονται στην απέχθεια τους προς τους Εβραίους αλλά πιθανότατα στην λανθασμένη όπως αποδεικνύεται πίστη του στο ποίμνιο και την Μητρόπολη του. Παρόλα αυτά είναι ενδεικτικό της πλάνης στην οποία πιστεύουν ειλικρινά αξιωματούχοι της Εκκλησίας και οι οποίοι καταλήγουν άθελα τους να αποκαλύψουν την αμαρτωλή κληρονομιά τους.
Τρεις ιεράρχες μεταξύ τους τόσο διαφορετικοί για μια Εκκλησία της Ελλάδος που δέχεται να είναι δέσμια ενός σκοτεινού παρελθόντος, αρνούμενη να οδηγηθεί από το παράδειγμα θάρρους του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού παρά δεχόμενη να είναι υποτελής από τους αντισημίτες οπαδούς του Κοσμά του Αιτωλού.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
English
One must admit that despite the strict hierarchical structure of the Christian Orthodox Church of Greece, it has proven impossible to impose a strict discipline which forms the basis of other christian dogmas like the Catholic Church. This has been the reason why all efforts to emit a judgement on its stance on matters like antisemitism are doomed to failure, always influenced by local pecularities and personalities. Three contemporary Metropolites, the highest rank possible, represent all the best, all the worst and all the most naive the Church of Greece has to offer in the 21st century: the Metropolite of Volos Ignatios, the Metropolite of Piraeus Serafim and the Metropolite of Salonica Anthimos.
The good
I’ve often said here that despite the fact that the Jews in the city of Volos have often become targets of far-right and far-left organizations with attacks on the Synagogue of Volos, the city itself is characterized by its resistance to these outbreaks of hate. The local Metropolis, besides the help it offered during the Holocaust/Shoah and for which it has been acknowledged and honored, it continues maintaining warm relations with visits and cooperation in social and cultural events.
But if generic condemnations of racism are easy, it proves more difficult to condemn hatred if responsible are high ranking members of the Church; only a few dare not to back down. When the Metropolite of Volos, Ignatios was asked to comment on the views of extreme antisemitic hatred by fellow Metropolite of Piraeus Serafim last December he said:
Racism and antisemitism, from whoever and wherever they originate, cannot express the faith and self consciousness of the Church. Especially these days Orthodox Christians do not forget that Our Lord Jesus Christ was born a Jew and nobody is allowed to offend the memory of 6000000 innocent victims of the holocaust. From the cradle of Jesus who is being born in Bethlehem rises hope and light and not fear and conspirationism against anybody. The timeless consciousness of the Church is expressed by the example of great leader like ArchMetropolite Damaskinos, Metropolite of Zakinthos Christostomos and our predeccessor Ioakim who each one with his own way and with real christian feelings assisted in the saviour of thousands of Greek Jews. This is the tradition of the Greek Orthodox Church, this we follow.
It is a widespread practice for public figures when in need to condemn something to do it either with a weak written statement to act as a future fig leaf, or to use words which will reach the ears loud and clear. The statement of Metropolite Ignatios is such a statement and it does not whisper but shouts through its ecclesiastical phraseology. I cannot but congratulate the Metropolite for the courage and love he harbors for his townsmen; a stance that has cost him dearly since he is under heavy criticism by fundamentalist christian clubs of Volos and also receiving threats on the internet.
The local Jewish Community has thanked him profusely in public, (to an exaggerated extent perhaps) – here is the greek text of the letter:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΟΛΟΥ NΠΔΔ
Πρὸς τὸν Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δημητριάδος καὶ Ἁλμυροῦ κ.κ. Ἰγνάτιο
Σεβασμιότατε,
Μᾶς εἶναι φυσικὰ γνωστὸ ὅτι ἔχετε πολλὰ ἀποθέματα ἀγάπης γιὰ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους. Γιὰ τὴ δική Σας προσωπικότητα εἶναι ἀπολύτως φυσιολογικὴ τόσο ἡ παρέμβασή Σας γιὰ τὶς δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτη κ. Σεραφείμ, ὅσο καὶ ἡ δημόσια στήριξή Σας, ποὺ ἐκφράστηκε στὸν Μητροπολιτικὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Νικολάου κατὰ τὴν κοπὴ τῆς βασιλόπιττας. Σεβασμιότατε,
Ἐπιτρέψτε μας μὲ τὸ θάρρος, ποὺ ἀντλοῦμε ἀπὸ τὴν ἀγάπη Σας, νὰ Σᾶς ποῦμε ὅτι εἶστε ὁ πραγματικὸς ἐκφραστὴς τῆς Χριστιανικῆς θρησκείας, τὴν ὁποία σεβόμαστε εὐλαβικά, γιατί διδάσκει ἀγάπη καὶ μόνο ἀγάπη. Γιὰ μία ἀκόμη φορά, Σᾶς ἐκφράζουμε, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς θερμές μας εὐχαριστίες, τὴν ἀγάπη καὶ τὸ σεβασμό μας ἐπιθυμώντας νὰ Σᾶς τονίσουμε ὅτι Σᾶς θεωροῦμε πραγματικὸ ποιμενάρχη μας.
Μὲ σεβασμὸ καὶ τιμὴ
Ὁ Πρόεδρος Μαρσὲλ Σολομὼν, Ὁ Γεν. Γραμματέας Βίκτωρ Φιλοσὼφ
The bad
The Metropolite of Piraeus Serafim hates the Jews. To be honest he does not simply hate them but he loathes them in a manner which reminds of an editor of nazi newspaper Der Stürmer who has to justify his paycheck to his antisemitic clients. In this case the irony lies in the fact that the employer of this public official is me and all the other thousands of Greek Jews through their taxes since orthodox priests and paid by the Greek State, (but not the rabbis making a mockery of the Constitution). He may have reached international fame only some months ago but this blog has often referred to his statements that if they didn’t belong to a high ranking official of the Church they could only belong to trash-TV shows; just take a look my older post «Metropolite Serafim: down with the satanzionists Jews».
The Zionists are everywhere but the laborious Metropolite does not leave room for any misunderstandings of who he really means: «The historical perversion of the Rabbis and the leaders of the Jewish People» he says and continues against the greek tv station Skai which «is an organ of the americanozionists», (a term which traditionally has been used by the antisemitic far-right and the greek neonazis). To tell the truth in this occasion one might claim that he was even moderate; in another occasion he has accused another greek tv station of the widespread riots that shook Athens last year after the murder of a 15yr old child by a policeman because it has transmitted the movie «The DaVinci Code».
In his most recent statements he proclaims his solidarity to known antisemite composer M.Theodorakis, he denounces the Zionists who control the universities, the businesses, the road network, the farming fields, the water, the hospitals and whatever else you can think of. Only the local 9-11 is resisting the zionist takeover if one is to believe the Metropolite. Their only difference ? His new found love for the Aganaktismeni movement which has invaded the greek squares lately, as Dikra notes.
Unfortunately the Metropolite of Piraeus Serafim is an authentic representative of of the centuries-old antisemitic tradition of the Christian Orthodox world but what truly makes him special is his pornographic mania with Zionism and the Jews. In his honor the visitors counter in the left counter of the blog reads since 2009 «satanozionists» instead of «visitors» in order to honor his inventiveness in finding new ways to express the same timeless hatred.
I can only wish him from the bottom of my heart that the jew Steven Spielberg soon recognizes his talent and hires him as a script writer for his new movie – to your right you can see the poster which appears for the first time.
The naive
The Metropolite of Salonica, Anthimos is an old acquaintance of the this blog – back in 2008 I had written a brief piece on his statements that the Archives of the Metropolis show that no Christian was involved in the looting of the assets and cultural heritage of the 2000 year old salonican jewish community and none had collaborated with the Germans. In the same post I linked to older statements of his, that claimed that the Greek Jews has not fought with the Greek Army during WW2 and his less-than-cordial invitation to leave their homes and go to their true homeland, Israel.
At the time I had considered antisemitism as the only possible explanation for so many lies bundled up together and I had asked him to open the archives of the Metropolis. As it turns out my judgement was premature and his statements were based simply on the ignorance of the story of the city whose christian community he serves.
With a gesture that demands courage, a word which I do not use as an irony but with appreciation, he opened up the Archives of the Metropolis of Salonica concerning WW2 to the excellent historian V.Ritzaleos. Despite the fact that the vast majority of the relevant files have been removed, probably not by Anthimos but by his predecessors, those who remain speak of mass collaboration of the Metropolis of Salonica in the looting of the jewish cultural heritage; mainly with the use of tenths of thousands of jewish tombstones for the renovation of the city’s churches without excluding the acceptance of valuable jewish property like chandeliers. Because I do not believe that anyone is willing to commit political suicide, I must admit that I was wrong and his antisemitic statements are not to be attributed to his hatred for the Jews but to his erroneous faith to his flock and his Metropolis. Still, this is indicative of the vast and deep ignorance which pervades Church officials who believe so much in their benevolence that they unwillingly contribute to their self-incrimination.
Three Metropolites so different among them but all members of the same Orthodox Church of Greece who accepts being kept captive by a dark past, refusing to be illuminated by the virtuous example of ArchMetropolite Damaskinos who fought for the survival of Jews during WW2 but accepting to be slave to the mindless antisemitic fans of Cosmas the Aetolian figure.
Σιδηρούντιος said
– Δυστυχώς, οι επίσκοποι αυτοί δεν είναι τίποτε άλλο από τα πνευματικά παιδιά του δωδεκαμελούς Εσσαϊκού Συμβουλίου και του Δίκαιου Διδασκάλου. Έστι εξελίχθηκε λοιπόν η μία από τις τρεις αρχαίες σχολές σκέψης του Εβραϊσμού. Εμφύλιος ήταν και είναι ο πόλεμος ανάμεσα σε Εσσαίους (σήμερα Χριστιανούς) και Φαρισαίους (σήμερα Εβραίους). Αν είχαν γλυτώσει τη σφαγή οι Σαδδουκαίοι από αυτούς τους δύο, ίσως σήμερα να μην είχαμε φτάσει σε αυτό το απίστευτο εμφύλιο χάλι. Για δείτε καλά τους Επισκόπους αυτούς. Ότι φοράνε πάνω τους είναι για να δείξουν πως αυτοί είναι γνήσιοι συνεχιστές των Σαδδουκαίων, επειδή τα ίδια πράγματα φόραγαν και κουβαλούσαν οι Σαδδουκαίοι. Δεν είναι όμως Σαδδουκαίοι αυτοί. Απλά, τη θέση των Σαδδουκαίων προσπάθησαν να πάρουν μέσα στον Ιουδαϊσμό, αφότου έσφαξαν αυτοί οι ίδιοι τους Σαδδουκαίους.
– Ο Πλεύρης έπρεπε να είχε βρει αντίσταση και όχι χάδια. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει ο Εβραϊσμός τον αντισημιτισμό είναι άχρηστος. Δυστυχώς, όλα δέιχνουν ότι οι ναζιστές στον πόλεμο της προπαγάνδας είναι πολύ περισσότερο έξυπνοι από τους Εβραίους και από άλλους, και γι’ αυτό κερδίζουν. Οι “Ναζιστές” και την ανθρωπότητα κατέσφαξαν, και δεν πλήρωσαν για τα εγκλήματά τους, και σήμερα ανθούν. Βρίσκουν και βάζουν βιτρίνα χρήσιμους ηλίθιους των εθνών αλλά και Εβραίους τύπου Κισιγκερ, Σόρος, Καν, Μάντοφ κτλ. Γελάνε οι ναζιστές βροντερά με τα χάλια αυτά.
Ήταν τεράστιο λάθος τόσο το Ισραήλ όσο και η Ελλάδα να στηριχθούν πάνω σε Ναζιστές και να τους δώσουν το χέρι φιλίας. Μετά τη λήξη του β πολέμου έπρεπε να περάσουν από δίκες πολλές εκατοντάδες χιλιάδες Ναζιστές, και να φυλακιστούν σε στρατόπεδα εργασίας για την ανοικοδόμηση των λαών που κατέσφαξαν. Τώρα είναι πολύ αργά για να πληρώσουν. Μέσα σε λίγες δεκαετίες αφότου φύγει η γενιά που έζησε τον πόλεμο, ο ναζισμός θα εμφανιστεί και πάλι με άλλο όνομα και άλλα σύμβολα, αλλά την ίδια ουσία, και θα γίνει ακόμα περισσότερο κυρίαρχος από ότι είναι σήμερα.
κοσμάς θέμελης said
αν και δεν ειμαι ειδικος, εχω μιαν ενσταση ως προς την πρωτη σου προταση: Η χρ. ορθοδοξη εκκλησια (ελληνικη ή οποιαδηποτε αλλη εθνικη, αλλα και ως συνολο) δεν εχει αυστηρα ιεραρχικη δομη, σε αντιθεση κυριως με την καθολικη εκκλησια. Ουτε πρακτικα-οργανωτικα, αλλα ουτε και θεολογικα-δογματικα. ισχυει το συνοδικο και οικουμενικο συστημα. οκ, θελει καποια ερευνα το θεμα (απο μενα εννοω), αλλα στην πραγματικοτητα ο καθε παππας μπορει να λεει ο,τι θελει.
Για τις δηλωσεις μισους κατα των εβραιων, ανακατεμενες και μιαν αυρα διεθνους συνομωσιας, ειναι δουλεια του ποιμνιου τους (στο οποιο ασφαλως δεν ανηκω) να αντιδρασει και να τους πει, που λεει ο λογος, «τι λες παππα μου…». Αλλα, προφανως οι παπαδες με το ποιμνιο αλληλοτροφοδουνται. Βαλε τωρα και την τηλεοραση που προβαλλει την παπαρια του καθε τοπικου ιεραρχη χωρις αμεση αντιδραση απο καποιον, και το γλυκο εδεσε. Φυσικα οι «καλοι» δεν προβαλλονται ουτε κατα διανοιαν.
Ως πολιτη ομως, αυτες δηλωσεις με διαολιζουν. Και αν σκεφτει καποιος οτι οι παπαδες εχουν status δημοσιου υπαλληλου (τουλαχιστον ως προς την καταβολη μισθου), τοτε διαολιζομαι ακομη περισσοτερο. Καπως πρεπει να παψει η νομικα ερμαφροδιτη κατασταση που ξεκινα απο το Συνταγμα, οπου βεβαια προβλεπεται η θρησκευτικη ελευθερια, αλλα ταυτοχρονα οριζεται η ορθοδοξη ως «επικρατουσα θρησκεια». Που βεβαια ως πραγματολογικη παρατηρηση μπορει να ειναι σωστη, αλλα τα νομικα κειμενα, και μαλιστα σε επιπεδο Θεμελιωδους Νομου, δεν νοειται να κανουν πραγματολογικες διαπιστωσεις. Εδω ακομη και η ελληνικη Καθολικη Εκκλησια απο ο,τι ξερω εχει θεμα με το νομικο της status….Και συνεχιζοντας σε επιπεδο απλου νομου πρεπει να αρχισει μια σταδιακη διαδικασια χωρισμου κρατους-εκκλησιας, που θα φτασει μεχρι τελους, περιλαμβανοντας και το συμβολικο επιπεδο (ορκιση για την τηρηση νομων-συνταγματος, αγιασμοι σχολειων, Βουλης κ.λπ). Και να προχωρησει βεβαια μεχρι και του πληρους ξεκαθαρισματος περιουσιακων-οικονομικων ζητηματων. Ας χρηματοδοτουν αυτοι που ανεχονται αυτους τους παπαδες, ή εν παση περιπτωσει δηλωνουν πιστοι, την Εκκλησια τους. μεσω καποιας μορφης εκκλησιαστικου φορου. Θα πρεπει καποια στιγμη ΚΑΙ η ελλαδα να γινει κοσμικο κρατος.
Εταξει, τετοια ωρα τετοια λογια. Η μεγαλη ευκαιρια ηταν με την πρωτη αναθεωρηση του συνταγματος, χαθηκε. αλλα σιγα-σιγα πρεπει να γινει κατι, δεν μπορει (εμμεσως) το κρατος (δικαιου) να πληρωνει καποιους που εν παση περιπτωσει εκφραζονται με τετοιο τροπο κατα ομαδω πολιτων, ειτε αυτοι ειναι εβραιοι, ειτε αδερφες, για να το πως politically incorrect.
Ενταξει, πρεπει να «ανεβει» σε αντιστοιχο επιπεδο η κοινωνια συνολικα, πραγμα δυσκολο, οσον αφορα την ελληνικη, αν και πολλοι ειναι αυτοι που διαολιζονται και δεν κανουν τιποτε-ουτε εγω κανω κατι. γραφω απλως. Και τι κανεις σε εναν τοπο που πουλαει το βιβλιο του Πλευρη; Εδω μπαινεις σε μερικα μπλογκ και πρεπει μετα να πλυνεις τα χερια σου και την οθονη. Μην πω ν’ανοιξεις και παραθυρο.
κοσμάς θέμελης said
#1: «Ο Πλεύρης έπρεπε να είχε βρει αντίσταση και όχι χάδια. Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει ο Εβραϊσμός τον αντισημιτισμό είναι άχρηστος».
Αντισταση απο ποιους και με ποιον τροπο βρε iron man; Απο τα επομενα που γραφεις, εννοεις με «αντιθετη προπαγανδα»; Τα μπλεκεις ομως με τα γνωστα διεθνο-ναζι-αντιγερμανο-συνομωσιολογικα σου και δεν βγαινει νοημα. τι θα επρεπε να γινει συγκεκριμενα; Αλλα οταν ισχυριζεσαι οτι οι ναζιστες βαζουν βιτρινα τον κισσινγκερ, τι σε ρωταω; Αποκλειεται να προκυψει συζητηση…. Στο θεμα αυτο, το ειπα και αλλου. Η μηνυση στον Πλευρη ηταν λαθος. Μεταφερει σε νομικο-ποινικο επιπεδο το θεμα, πραγμα που ηταν ρισκο, ενω του εκανε και τζαμπα διαφημιση. Σκεφθειτε να γινει και κανα αστειο και να καταδικαστουν οι ανθρωποι για συκοφαντικη δυσφημηση/ψευδη καταμηνυση. Ο Πλευρης αντιμετωπιζεται στο πεδιο που εδρασε: Συγγραφη βιβλιου-απαντησης απο ΣΟΒΑΡΟ συγγραφεα. Που καλυτερα μαλιστα να μην ειναι εβραιος. Με πολυ προσοχη και σε επιστημονικο επιπεδο, οχι παπαριες. Τετοιες παπαριες τις αντιμετωπιζεις με τα ιδια οπλα και βεβαια ΚΑΙ πολιτικα, οχι δικαστικα. Στο κατω της γραφης, ας πηγαινε καποιος εκπροσωπος με δικηγορο στο αρμοδιο εισαγγελεα και ας του υποδεικνυε φιλικα οτι θα επρεπε ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ να κινηθει η διαδικασια κατα πλευρη, οχι «επισημα» με υποβολη μηνυτηριας αναφορας. Οντως εδω χρειαζοταν λιγη εξυπναδα και μελετη για την σωστη τακτικη. Μετωπικη με Πλευρη και το κακο συναπαντημα που τον «ποστευει»;; Πρεπει ναναι λιγο χαζουλης καποιος για να κανει αυτη την επιλογη. Ασε που επρεπε οι δικηγοροι ηδη να υποδειξουν στην Ισραηλιτικη Κοινοτητα οτι η σχετικη νομοθεσια δεχεται (δικαιως) κριτικη σε διεθνες επιπεδο και ειναι προβληματικη, δηλαδη ηδη τιμωρηση του Πλευρη με αυτην την νομοθεσια μπορει να του εφερνε και νεες συμπαθειες απο ανθρωπους που κατ’αρχην θα ηθελαν να τον φτυσουν. Βεβαια, αυτην τη πτυχη απο ο,τι καταλαβα ουτε οι δικηγοροι του Πλευρη δεν την εθιξαν και εκαναν «πολιτικη» υπερασπιση, με αποτελεσμα η ολη συζητηση (απο τα λιγα που διαβασα) να ξεπεσει σε χαμηλο-υπερβολικα χαμηλο επιπεδο…ενταξει, ανταξιο του…ασε, τι να πεις….
Μορντεχάϊ Φριζής said
Αγαπητοί φίλοι, ιδού και τα τελευταία σχόλια του Σεραφείμ περί Εβραίων:
Πρωτοσέλιδα εφημερίδων για 12-06-2011
Πηγή: Express.gr 12/06/11-10:57
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ της Κυριακής: «Πειραιώς Σεραφείμ: Ο «Μεσσίας» των Ιουδαίων είναι ο φρικτός Αντίχριστος!» Η εφημερίδα γράφει ότι «ο δυναμικός Μητροπολίτης απαντά στον Ραββίνο της Θεσσαλονίκης Μορντεχάι Φριζή. Η ενασχόληση των Ραββίνων του Εβραϊκού Εθνους με την Καμπάλα και τον αποκρυφισμό της, τις επικλήσεις δαιμόνων και την μαύρη μαγεία, την χρήση της Σολωμονικής τούς «προευπρεπίζει» ικανώς».
Απάντηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς στα όσα είπε ο Ραβίνος Μορντεχάϊ Φριζής για τον «αναμενόμενο μεσσία»
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 10ῃ Ἰουνίου 2011
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε ΝὉ Ραββίνος τῆς Θεσσαλονίκης κ. Μορντεχάϊ Φριζής, ἐγγονός τοῦ ἀειμνήστου συνταγματάρχου Μαρδοχαίου Φριζῆ, ἥρωος τοῦ ἀλβανικοῦ ἔπους, εἰς συνέντευξιν αὐτοῦ ἀνεφέρθη εἰς τόν ἀναμενόμενον ὑπό τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ «Μεσσίαν» καί παρέθεσε τά στοιχεῖα τῆς προσωπικότητός του καί τοῦ ἔργου τό ὁποῖον θά ἐπιτελέσῃ εἰς τόν Ἑβραϊκόν λαόν ἀλλά καί τήν ἀνθρωπότητα.
Ἡ συνέντευξις τοῦ κ. Μορντεχέϊ Φριζῆ βιντεοσκοπηθεῖσα παρουσιάζεται στό Διαδίκτυο (εδώ) καί εἰς αὐτήν καθορίζεται ἐπακριβῶς καί ὁ χρόνος ἐμφανίσεως τοῦ «Μεσσία» πού θά ἐπισυμβεῖ ἀκριβῶς σέ 229 χρόνια ἀπό σήμερα «ἐκτός καί ἄν ἐφαρμοσθῇ τό σενάριο τῆς Γρήγορης Λύτρωσης» καί μάλιστα διακηρύσσεται ὅτι μετ’ αὐτήν θά ἐπακολουθήσει ἡ χιλιετής βασιλεία τοῦ «Μεσσία» πού θά βασιλεύσει στό λαό τοῦ Ἰσραήλ καί σέ ὁλόκληρη τήν ἀνθρωπότητα. Ὁ «Μεσσίας» κατά τόν Ραββίνο κ. Φριζῆ δέν θά διαθέτει θεϊκές δυνάμεις, θά εἶναι ὅμως ὁ «μεγαλύτερος θρησκευτικός, πολιτικός καί στρατιωτικός ἡγέτης πού θά ἐμφανισθῇ ἐπό τήν ἐποχή τοῦ Μωϋσῆ, ἐπιλεγμένος ἀπό τόν Θεό».
Ἐνῶ ὅμως ὁ σοφολογιώτατος κ. Φριζῆς διασαλπίζει ὅτι εἶναι ἱερά ὑποχρέωσις κάθε ἑβραίου νά τηρεῖ τούς 613 κανόνες τῆς Τορά (Νόμου) μέ ὅσα στήν συνέντευξή του ἰσχυρίζεται, πού βέβαια δέν ἀποτελοῦν ἁπλῶς ἰδικές του «συλλήψεις» ἀλλά πάγιες διϊστορικές καί διαχρονικές θέσεις τῶν Ραββίνων τοῦ Ἑβραϊκοῦ ἔθνους, ἀλλοιώνει, διαστρέφει καί παρερμηνεύει πλήρως τήν Τορά καί βέβαια τόν Προφητισμόν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ὡς θά ἀποδειχθῇ. Ἀναφέρεται ὡσαύτως καί εἰς τήν Καμπαλά ὁ κ. Φριζῆς πού δῆθεν ἀποτελεῖ τήν ἐσωτερικήν γνώσιν τῆς Τορά. Ἡ Καμπαλά ὅμως, ὅπως οἱ ἴδιοι Ραββίνοι ἀναφέρουν στά κείμενά τους (Scholem, Εἰσαγωγή στήν Καμπάλα, Roihlini, Ἡ τέχνη τῆς Καμπαλά, Waite AE The Doctrine and Literature of the Kabalah, Hall MP The secret teaching of all ages), δέν ἀποτελεῖ τήν ἐσωτερική γνώση τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ἀλλά τήν ἀπόλυτη διαστροφή της σέ τέτοιο βαθμό ὥστε νά θεωρεῖται ὅτι ὁ Θεός εἶναι μιά ἀπρόσωπη θεότητα τό Εin Sof «τό ἀπόλυτο τίποτα». Ἡ δημιουργία θεωρεῖται ὡς μιά συνεχής ἐξέλιξη-ἐκδήλωση τοῦ «Θεοῦ τίποτα», τήν ὁποία οἱ μυστικιστές Ραββίνοι προβάλλουν μέ τόν ἄκρατο ἀποφατισμό μέσῳ τῆς ἀποκρυφιστικῆς τεχνικῆς τοῦ διαλογισμοῦ, ὡς δῆθεν προορισμένη νά ἀναγεννηθῇ τήν ἐποχή τῆς ἔλευσης τοῦ δῆθεν Μεσσία ἑνούμενη μέ τόν Ἑωσφόρο. Ἡ Καμπαλά εἶναι ὁ δρόμος τῆς ἑνώσεως τῶν ἀνθρώπων μέ τούς δαίμονες.
Ἑπομένως καί ὁ σοφολογιώτατος κ. Φριζῆς μέ τίς ἀναφορές του ἐπιμαρτυρεῖ καί ἐπιβεβαιώνει ὅτι ὁ θεϊσμός τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τῶν δικαίων καί τῶν Προφητῶν μετεβλήθη ἀπό τό Ραββινικό κατεστημένο τοῦ Ἰουδαϊκοῦ ἔθνους σέ φρικώδη Ἑωσφορισμό καί σατανολατρεία. Δι’ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγο οἱ Ραββίνοι συνέγραψαν τό φρικιαστικό Ταλμούδ μέ τό ὁποῖο ἀλλοίωσαν πλήρως ὅλο τό πνευματικό καί ὀντολογικό μέγεθος τοῦ Νόμου καί τῶν Προφητῶν ἀρνούμενοι μετά μανίας καί τρομακτικῆς ἐμπαθείας τόν μόνο ἀληθῆ Μεσσία, τόν ἐνσαρκωθέντα Υἱόν καί Λόγον τοῦ Θεοῦ Πατέρα, Ἰησοῦν Χριστόν.
Ἀδαμάντινον ἐπιστέγασμα τῆς φύσει καί οὐσίᾳ θεότητος τοῦ ἀληθοῦς Μεσσίου Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀποτελεῖ ὁ Προφητισμός, τόν ὁποῖον ἐσκεμένως θέλει νά ἀγνοεῖ κατόπιν τῶν…
ἀνωτέρω ὁ Ἰουδαϊσμός. Ὁ προφητάναξ Δαυϊδ εἰς τόν ΡΘ΄ Ψαλμόν γράφει: «Εἶπεν ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου κάθου ἐκ δεξιῶν μου ἕως ἄν θῶ τούς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου». Ὁ μεγαλοφωνότατος Ἠσαΐας Ζ΄14 «διά τοῦτο δώσει Κύριος αὐτῷ σημεῖον: Ἰδού ἡ Παρθένος ἐν γαστρί ἕξει καί τέξεται υἱόν καί καλέσεις τό ὄνομα αὐτοῦ Ἐμμανουήλ», Θ΄6 «Ὅτι παιδίον ἐγεννήθη ἡμῖν υἱός καί ἐδόθη ἡμῖν, οὗ ἡ ἀρχή ἐγεννήθη ἐπί τοῦ ὤμου αὐτοῦ καί καλεῖται τό ὄνομα αὐτοῦ μεγάλης βουλῆς ἄγγελος, θαυμαστός σύμβουλος, Θεός ἰσχυρός, ἐξουσιαστής, ἄρχων εἰρήνης, πατήρ τοῦ μέλλοντος αἰῶνος», ΛΕ΄3-10 «Ἰδού ὁ Θεός ἡμῶν κρίσιν ἀνταποδίδωσι καί ἀνταποδώσει, αὐτός ἥξει καί σώσει ἡμᾶς». ΝΒ΄ 13-14, «Ἰδοὺ συνήσει ὁ παῖς μου καὶ ὑψωθήσεται καὶ δοξασθήσεται καὶ μετεωρισθήσεται σφόδρα. ὃν τρόπον ἐκστήσονται ἐπὶ σὲ πολλοὶ οὕτως ἀδοξήσει ἀπὸ τῶν ἀνθρώπων τὸ εἶδός σου καὶ ἡ δόξα σου ἀπὸ υἱῶν ἀνθρώπων» ΝΓ΄1-12 «Κύριε, τίς ἐπίστευσε τῇ ἀκοῇ ἡμῶν; καὶ ὁ βραχίων Κυρίου τίνι ἀπεκαλύφθη; ἀνηγγείλαμεν ὡς παιδίον ἐναντίον αὐτοῦ, ὡς ρίζα ἐν γῇ διψώσῃ. οὐκ ἔστιν εἶδος αὐτῷ οὐδὲ δόξα· καὶ εἴδομεν αὐτόν, καὶ οὐκ εἶχεν εἶδος οὐδὲ κάλλος· ἀλλὰ τὸ εἶδος αὐτοῦ ἄτιμον καὶ ἐκλεῖπον παρὰ πάντας τοὺς υἱοὺς τῶν ἀνθρώπων· ἄνθρωπος ἐν πληγῇ ὢν καὶ εἰδὼς φέρειν μαλακίαν, ὅτι ἀπέστραπται τὸ πρόσωπον αὐτοῦ, ἠτιμάσθη καὶ οὐκ ἐλογίσθη. οὗτος τὰς ἁμαρτίας ἡμῶν φέρει καὶ περὶ ἡμῶν ὀδυνᾶται, καὶ ἡμεῖς ἐλογισάμεθα αὐτὸν εἶναι ἐν πόνῳ καὶ ἐν πληγῇ ὑπὸ Θεοῦ καὶ ἐν κακώσει. αὐτὸς δὲ ἐτραυματίσθη διὰ τὰς ἁμαρτίας ἡμῶν καὶ μεμαλάκισται διὰ τὰς ἀνομίας ἡμῶν· παιδεία εἰρήνης ἡμῶν ἐπ’ αὐτόν. τῷ μώλωπι αὐτοῦ ἡμεῖς ἰάθημεν. πάντες ὡς πρόβατα ἐπλανήθημεν, ἄνθρωπος τῇ ὁδῷ αὐτοῦ ἐπλανήθη· καὶ Κύριος παρέδωκεν αὐτὸν ταῖς ἁμαρτίαις ἡμῶν. καὶ αὐτὸς διὰ τὸ κεκακῶσθαι οὐκ ἀνοίγει τὸ στόμα αὐτοῦ· ὡς πρόβατον ἐπὶ σφαγὴν ἤχθη καὶ ὡς ἀμνὸς ἐναντίον τοῦ κείροντος αὐτὸν ἄφωνος, οὕτως οὐκ ἀνοίγει τὸ στόμα. ἐν τῇ ταπεινώσει ἡ κρίσις αὐτοῦ ἤρθη· τὴν δὲ γενεὰν αὐτοῦ τίς διηγήσεται; ὅτι αἴρεται ἀπὸ τῆς γῆς ἡ ζωὴ αὐτοῦ, ἀπὸ τῶν ἀνομιῶν τοῦ λαοῦ μου ἤχθη εἰς θάνατον. καὶ δώσω τοὺς πονηροὺς ἀντὶ τῆς ταφῆς αὐτοῦ καὶ τοὺς πλουσίους ἀντὶ τοῦ θανάτου αὐτοῦ· ὅτι ἀνομίαν οὐκ ἐποίησεν, οὐδὲ εὑρέθη δόλος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ. καὶ Κύριος βούλεται καθαρίσαι αὐτὸν ἀπὸ τῆς πληγῆς. ἐὰν δῶτε περὶ ἁμαρτίας, ἡ ψυχὴ ὑμῶν ὄψεται σπέρμα μακρόβιον· καὶ βούλεται Κύριος ἀφελεῖν ἀπὸ τοῦ πόνου τῆς ψυχῆς αὐτοῦ, δεῖξαι αὐτῷ φῶς καὶ πλάσαι τῇ συνέσει, δικαιῶσαι δίκαιον εὖ δουλεύοντα πολλοῖς, καὶ τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν αὐτὸς ἀνοίσει. διὰ τοῦτο αὐτὸς κληρονομήσει πολλοὺς καὶ τῶν ἰσχυρῶν μεριεῖ σκῦλα, ἀνθ΄ ὧν παρεδόθη εἰς θάνατον ἡ ψυχὴ αὐτοῦ, καὶ ἐν τοῖς ἀνόμοις ἐλογίσθη· καὶ αὐτὸς ἁμαρτίας πολλῶν ἀνήνεγκε καὶ διὰ τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν παρεδόθη».
Πρέπει νά ἐπισημειωθῇ ἐνταῦθα ὅτι τά φληναφήματα τῶν Ραββίνων ὅτι δῆθεν τό κείμενο αὐτό ἀναφέρεται εἰς τόν Ἰουδαϊκό λαό εἶναι καταγέλαστα διότι ἐκ τῶν συμφραζομένων παρουσιάζεται ὁ Μεσσίας ὡς ἄτομον διακρινόμενον τοῦ λαοῦ, διά τάς ἁμαρτίας τοῦ ὁποίου καί ἀποθνήσκει. Εἶναι σαφής καί ἀναντίρρητος ἡ προφητική ρῆσις τοῦ Ἠσαΐου διά τήν ἐπί γῆς πορείαν καί τό ἱερόν ἔργον τοῦ ἀληθοῦς Μεσσίου πού διϊστορικῶς ἐφαρμόζεται μόνον εἰς τόν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν.
Ὡσαύτως ὀγκόλιθος συντριπτικός διά τάς ψευδολογίας τῶν ραββίνων τοῦ ἑβραϊκοῦ ἔθνους ἀποτελεῖ ἡ Προφητεία τοῦ Δανιήλ Θ΄ 21-27 «καὶ ἔτι ἐμοῦ λαλοῦντος ἐν τῇ προσευχῇ καὶ ἰδοὺ ἀνὴρ Γαβριήλ, ὃν εἶδον ἐν τῇ ὁράσει ἐν τῇ ἀρχῇ, πετόμενος καὶ ἥψατό μου ὡσεὶ ὥραν θυσίας ἑσπερινῆς. καὶ συνέτισέ με καὶ ἐλάλησε μετ’ ἐμοῦ καὶ εἶπε· Δανιήλ, νῦν ἐξῆλθον συμβιβάσαι σε σύνεσιν· ἐν ἀρχῇ τῆς δεήσεώς σου ἐξῆλθε λόγος, καὶ ἐγὼ ἦλθον τοῦ ἀναγγεῖλαί σοι. ὅτι ἀνὴρ ἐπιθυμιῶν εἶ σύ· καὶ ἐννοήθητι ἐν τῷ ρήματι καὶ σύνες ἐν τῇ ὀπτασίᾳ. ἑβδομήκοντα ἑβδομάδες συνετμήθησαν ἐπὶ τὸν λαόν σου καὶ ἐπὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν σου τοῦ συντελεσθῆναι ἁμαρτίαν καὶ τοῦ σφραγίσαι ἁμαρτίας καὶ ἀπαλεῖψαι τὰς ἀνομίας καὶ τοῦ ἐξιλάσασθαι ἀδικίας καὶ τοῦ ἀγαγεῖν δικαιοσύνην αἰώνιον καὶ τοῦ σφραγίσαι ὅρασιν καὶ προφήτην καὶ τοῦ χρῖσαι ἅγιον ἁγίων. καὶ γνώσῃ καὶ συνήσεις· ἀπὸ ἐξόδου λόγου τοῦ ἀποκριθῆναι καὶ τοῦ οἰκοδομῆσαι Ἱερουσαλὴμ ἕως χριστοῦ ἡγουμένου ἑβδομάδες ἑπτὰ καὶ ἑβδομάδες ἑξηκονταδύο· καὶ ἐπιστρέψει καὶ οἰκοδομηθήσεται πλατεῖα καὶ τεῖχος, καὶ ἐκκενωθήσονται οἱ καιροί. καὶ μετὰ τὰς ἑβδομάδας τὰς ἑξηκονταδύο ἐξολοθρευθήσεται χρῖσμα, καὶ κρίμα οὐκ ἔστιν ἐν αὐτῷ· καὶ τὴν πόλιν καὶ τὸ ἅγιον διαφθερεῖ σὺν τῷ ἡγουμένῳ τῷ ἐρχομένῳ καὶ ἐκκοπήσονται ἐν κατακλυσμῷ, καὶ ἕως τέλους πολέμου συντετμημένου τάξει ἀφανισμοῖς. καὶ δυναμώσει διαθήκην πολλοῖς, ἑβδομὰς μία· καὶ ἐν τῷ ἡμίσει τῆς ἑβδομάδος ἀρθήσεταί μου θυσία καὶ σπονδή, καὶ ἐπὶ τὸ ἱερὸν βδέλυγμα τῶν ἐρημώσεων, καὶ ἕως τῆς συντελείας καιροῦ συντέλεια δοθήσεται ἐπὶ τὴν ἐρήμωσιν». Ὁ πρ. Δανιήλ ὁμιλεῖ ὅτι ὁ Θεός εὐσπαγχνίσθη τόν λαόν Του καί τήν ἁγίαν πόλιν Του καί δέν ἀπομένουν παρά 70 ἑβδομάδες γιά νά καταλυθῇ τό κράτος τῆς ἁμαρτίας, νά παύσουν οἱ προφητεῖες καί οἱ ὁράσεις καί νά χρισθῇ ὁ ἅγιος τῶν ἁγίων. Καί βέβαια δέν ἀναφέρεται σέ ἑβδομάδες ἡμερῶν ἀλλά σέ ἑβδομάδες ἐτῶν, ὅπως καί οἱ ἴδιοι οἱ Ραββίνοι Saabia Gaon καί Aben Esra ἀποδέχονται. Ὁ πρ. Δανιήλ ὁμιλεῖ περί 70 ἑβδομάδων πού ὑποδιαιρεῖ εἰς τρεῖς περιόδους. (στ. 25), ἑπτά ἑβδομάδες ἀποτελοῦν τήν πρώτη περίοδο πού ἀρχίζει ἀπό τοῦ χρόνου ἐκδόσεως διατάγματος πρός ἀνοικοδόμηση τῆς Ἱερουσαλήμ, ἡ δευτέρα περίοδος ἀποτελεῖται ἀπό 62 ἑβδομάδες καί ἡ τρίτη περίοδος εἶναι μία ἑβδομάς, κατά τήν ὁποία θά ἐνεφανίζετο ὁ Μεσσίας. Ἑπτά ἑβδομάδες ἐκπροσωποῦν 49 χρόνια καί 70 ἑβδομάδες 490 χρόνια, τά ὁποία θά παρήρχοντο ἀπό τήν ἀνοικοδόμηση τῆς Ἱερουσαλήμ μέχρι τῆς ἐλεύσεως τοῦ Μεσσία. Ἡ ἀνοικοδόμησις τῆς Ἱερουσαλήμ μετά τῶν τειχῶν αὐτῆς ἄρχισε ἀπό τό διάταγμα τοῦ Ἀρταξέρξου Μακρόχειρος (455 π.Χ.) καί συνεπῶς αἱ ἑβδομήκοντα ἑβδομάδες ἐτῶν ἔληξαν τό ἔτος 34 μ.Χ. Ἡ τελευταία ἑβδομάς ἄρχεται ἀπό τοῦ ἔτους 28 π.Χ. καί κατά τό ἥμισυ της κατά τό 31 μ.Χ. ἀναπέμπεται πρός τόν οὐρανό θυσία καί σπονδή διά τοῦ σταυρικοῦ θανάτου τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ καί ἀληθοῦς Μεσσία Ἰησοῦ Χριστοῦ, μετά τήν ἀναφορά τῆς ὁποία, βεβηλώνεται ἐρημούμενον τόν ἱερόν τοῦ Θεοῦ καί δέν παρέρχονται παρά ὀλίγα χρόνια διά καί καταστροφήν τῶν Ἱεροσολύμων ἀπό τόν Ῥωμαῖο αὐτοκράτορα Τῖτο τό 70 μ.Χ. Ἡ πολύκροτη αὐτή προφητεία τοῦ Δανιήλ πού μέ ἱστορική ἀκρίβεια καθορίζει καί τόν χρόνο τῆς ἐπιφανείας καί τόν θάνατον τοῦ ἀληθοῦς Μεσσίου ἀποτελεῖ αἰώνιον κόλαφον κατά τῆς διαστροφικῆς μανίας κατά τῆς ἀληθείας τῶν Ραββίνων τοῦ ἑβραϊκοῦ ἔθνους.
Δέν εἶναι ὅμως μόνο, οἱ Προφητεῖες αὐτές πού προαναγγέλουν τήν ἐνανθρώπιση τοῦ αἰωνίου Λόγου – Υἱοῦ ἐν τῷ Κυρίῳ ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστῷ. Ὑπάρχουν καί ἄλλες ἐξαιρετικῶς πολλές προκαθορίσασαι σαφῶς καί ἐν ἄκρα λεπτομερείᾳ:
Α. Τό ἄχρονον τοῦ Λόγου Υἱοῦ. Ψαλμ. Β:1-10
Β. Τήν προσκύνησιν τῶν μάγων. Ψαλμ. ΟΑ(ΟΒ):10-11
Γ. Τήν διδασκαλία καί τό ἀπολυτρωτικό καί κοσμοσωτήριο ἔργο Του Γεν. ΜΘ:10, Ψαλμ. Β:1-10, ΟΑ(ΟΒ):6-18, Μιχ. Δ:2-3, Ἠσ. Θ:1-8, ΝΒ:13-15, ΝΓ:4, ΝΕ:13, Ξ:1-7, Ζαχ. ΙΓ:1-7.
Δ. Τά θαύματά Του Ἠσ. ΛΕ:1-6.
Ε. Τήν εἰς Ἱεροσόλυμα εἴσοδόν Του ἐπί πώλου ὄνου Ζαχ. Θ:9.
Στ. Τήν προδοσία τοῦ Ἰούδα καί τά τριάκοντα ἀργύρια καί τήν δι’ αὐτῶν τήν ἀγορά τοῦ ἀγροῦ τοῦ κεραμέως Ζαχ. ΙΑ:12-13.
Ζ. Τήν ἐγκατάλειψή Του ὑπό τῶν μαθητῶν Του Ψαλμ. ΛΖ(ΛΗ):12-15, Ζαχ. ΙΓ:6-7
Η. Τούς ἐμπαιγμούς, τά ραπίσματα, τόν στέφανον ἐξ ἀκανθῶν, τόν διαμερισμόν τῶν ἐνδυμάτων Του διά κλήρου, τόν κάλαμον μέ τήν χολήν καί τό ὄξος Ἠσ. Ν:6, ΝΓ:4-7, Ψαλμ. ΚΑ(ΚΒ):17-19, Ψαλμ. ΞΗ(ΞΘ):22
Θ. Τήν σταύρωσή Του μεταξύ δύο κακούργων καί τόν σκοτισμό τοῦ ἡλίου Ἠσ. ΝΓ:12, Δαν. Θ:26, Ζαχ. ΙΓ:6
ΙΑ. Τήν ἐν θριάμβῳ κάθοδον εἰς τόν ἅδην Ἰώβ ΛΗ:17
ΙΒ. Τήν ἐκ νεκρῶν ἀνάστασιν Ψαλμ. ΙΕ(Ις):9-10, Νς, ΞΗ:19
ΙΓ. Τήν διάδοσιν τῆς διδασκαλίας Του εἰς ὅλον τόν κόσμον Ἠσ. ΜΒ:1-5, ΝΒ:13-15, ΝΕ:4-5, ΞΑ:4-14 κλπ.
Ὑπό τῶν θεοεικέλων προφητῶν τοῦ Ἰσραήλ προεφητεύθη σαφῶς ἡ ἐνανθρώπησις τοῦ αἰωνίου Θεοῦ Λόγου, προανηγγέλθη ἡ μετά τήν ἐνανθρώπισι θεανδρική Του δρᾶσις, ἡ σταύρωσίς Του καί ἡ ἀνάστασίς Του ἐκ νεκρῶν καί ἡ διάδοσις τῆς διδασκαλίας Του εἰς πάντα τά ἔθνη. Θά ἠδυνάμεθα νά γράφωμεν ἐπί ἡμέρας διά τήν ἀνατροπήν τῶν κακοδοξιῶν καί τῆς ἀναληθείας τῶν ραββίνων τοῦ Ἰσραήλ ἀλλά ἐμποδιζόμεθα ἀπό τόν χῶρον. Κατακλείομεν ὅμως μέ τήν κυρίαν ἐπισήμανσι τοῦ μακαριστοῦ πρώην ῥαβίνου Δαυΐδ Κοῦπερ, προσελθόντος εἰς τήν Ὀρθοδοξίαν, ὁ ὁποῖος εἰς τό πολυσήμαντον βιβλίον του «Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ» πού «ἐξηφανίσθη» διά παρεμβάσεως τοῦ διεθνοῦς Σιωνισμοῦ ἀπέδειξε ὅτι ὁ ἀληθής Θεός τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης εἶναι ὁ Τρισυπόστατος ἕνας καί μοναδικός Θεός, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Πανάγιο Πνεῦμα.
Ἡ δῆθεν τρομερά ὁμολογία τοῦ Ἰσραήλ πού ἐπικαλοῦνται μετ’ἐπιτάσεως οἱ ραββίνοι αὐτοῦ ὅτι ὁ Θεός εἶναι «εἷς» Δευτ. ΣΤ:4 πού εἰς τήν μετάφρασιν τῶν Ο΄ ἔχει ὡς ἑξῆς: «Ἄκουε Ἰσραήλ Κύριος ὁ Θεός ἡμῶν Κύριος εἷς ἐστίν» ἀποτελεῖ τήν πλέον εὔγλωττον διακήρυξιν τοῦ θεόπτου Μωϋσέα διά τό Τριαδικόν δόγμα διότι εἰς τό Μασσοριτικό κείμενο ἡ λέξι ὁ Θεός ἡμῶν ἀναγράφεται διά τῆς συνθέτου λέξεως «ἐλωέ» ἡ ὁποία εἶναι συνεζευγμένη κατάσταση τῆς λέξεως «ἐλωίμ» καί σημαίνει πάλι «οἱ Θεοί» καί τῆς λέξεως «νοῦ» πού σημαίνει «ἡμῶν». Ἑπομένως τό χωρίο σέ ἀκριβῆ μετάφραση ἔχει ὡς ἑξῆς: «Ἄκουε Ἰσραήλ Κύριος οἱ Θεοί ἡμῶν, Κύριος εἷς ἐστί». Ἡ λέξις ὅμως «εἷς» τοῦ ἱεροῦ κειμένου εἶναι ἡ λέξις «ἐχάδ» πού ἔχει σύνθετη ἔννοια καί σημαίνει μονάδα σύνθετον (Πρβλ. Γεν. Α:5, Β:24, Ἰεζ. ΛΖ:17 κἄ) ` ὑποστάσεσι.
Ἄς μήν ἐνοχλοῦνται λοιπόν οἱ Ραββίνοι τοῦ Ἑβραϊκοῦ Ἔθνους, ὅταν σύμφωνα μέ τίς διακηρύξεις τῶν Γραφῶν ἡ Ἐκκλησία διαχρονικῶς διασαλπίζει ὅτι ὁ ἀναμενόμενος ἀπό αὐτούς Μεσσίας εἶναι ὁ φρικτός Ἀντίχριστος. Ἄλλωστε ἡ ἐνασχόλησις μέ τήν Καμπάλα καί τόν ἀποκρυφισμόν της, τίς ἐπικλήσεις δαιμόνων καί τήν μαύρη μαγεία, τήν χρῆσι τῆς Σολωμονικῆς τούς «προευπρεπίζει» ἱκανῶς.»
Σιδηρούντιος said
Σας χρησιμοποιούν εσάς τους ανθρώπους της θρησκείας αυτοί που κανένα Θ-ό δεν έχουν. Δεν υπάρχουν πιό εύκολες ομάδες να διαχειριστούν άνθρωποι της σχολής των Γκέλεν, από τα άτομα της θρησκείας και των ακραίων πολιτικών χώρων. Παιδάκια των ίδιων μηχανισμών προπαγάνδας και πλύσης εγκεφάλου είναι πολλές αιρέσεις. Εμένα μου τα είπε αυτά ο ίδιος ο προφήτης Δανιήλ, όπως μου είπε επίσης επίσης ότι δεν είναι ο Πειραιώς αυτός που μιλάει και γράφει, αλλά ένα δαιμόνιο που του έχει κάνει κατάληψη σαρκίου.
κοσμάς θέμελης said
σιδηρουντιοφ…ΘΕΟΣ ΘΕΟΣ ΘΕΟΣ ΘΕΟΣ (κλεισε τα ματια μορδεχαϊ) ΘΕΟΣ ΘΕΟΣ ΘΕΟΣ… εσυ γιατι γραφεις Θ-ος;; απο τα καλα που διαλεγεις απο την καθε θρησκεια, αυτο διαλεξες απο ισραηλιτες και μουσουλμανους;
Για φαντασου, εβγαλε φιρμανι ο παππας για να αποδειξει την θεολογικη ανωτεροτητα του χριστιανισμου…περιλαμβανομενης και της στοιχηματικης επιτυχιας των προβλεψεων…εεε… προφητειων! Αυτο με τον υπολογισμο του χρονου ειναι κορυφαιο! Σαν τις «μερες» που δημιουργησε ο θεος τον κοσμο, ….ή οτι σταματησε ο ηλιος (ή η γη;)….
βλεπω τωρα τον μορδεχαϊ να γλυφει απο καιρου εις καιρον την μυτη απο το μολυβακι του και να συντασσει πυρετωδως την αψογη θεολογικη απαντηση με την βοηθεια του φρικτου Αντιχριστου! (μορδοχαϊ χαμογελα, με χιουμορ ΜΟΝΟ αντιμετωπιζονται τετοια σοβαρα θεολογικα ζητηματα!).
Παντως εγω αναρωτιεμαι αν πρωτα θα ερθει στην γη ο μεσσιας ή θα τελειωσει το μνημονιο. ΕΔΩ χρειαζεται μια solid ερμηνεια των γραφων…
παντως και μενα σιδερενιε μου μιλαει ο προφητης (δεν λεει ονομα). Και μου λεει οτι οχι μονο το σαρκιο, αλλα και τον εγκεφαλο κατελαβε το δαιμονιον. Και μαλιστα παρετηρησε (το δαιμονιον δια του προφητου) οτι ηύρε απλετο χωρο για να στρογγυλοκαθισει.
Σιδηρούντιος said
Θέμελη, πολύ συχνά στην ιστορία είναι όργανα και θύματα των ίδιων τους των δολοφόνων.
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν ικανοί άνθρωποι να απαντήσουν στον Πλεύρη, και αυτό είναι το δράμα του Εβραϊσμού. Υστερεί διανοητικά τόσο όσο και οι άλλες θρησκείες απέναντι στους ναζιστές. Οι ναζιστές είναι εξυπνότεροι και ικανότεροι όλων των θρησκευομένων, αλλά και πολλών αθέων. Κυρίαρχη φάρα επάνω στον πλανήτη είναι άνθρωποι βορειοευρωπαϊκής καταγωγής, με βαθιά πίστη στην ρατσιστική τους ανωτερότητα. Αυτοί είναι τα μεγάλα αφεντικά. Ίσως να χάσουν κάποτε την πρώτη θέση από τους Κινέζους, που και αυτοί είναι σε γενικές γραμμές πολύ μεγάλοι ρατσιστές.
Ναι, ο Κίσισγκερ είναι χρήσιμος ηλίθιος, ο οποίος με τις πολλές ανοησίες του και την ανικανότητά του γονάτισε την υπερδύναμη που λέγονταν ΗΠΑ. Το αντιρωσικό σύνδρομο που έχει είναι Γερμανικής κατασκεύης. Ο άνθρωπος είναι Γερμανός στο μυαλό. Ρώτα και το βαθύ ισραηλινό κράτος πόσο στενά παίζει με τους ναζιστές σε πολλά επίπεδα, να μαθαίνεις πόσο κοντά έφερε ο Κίσιγκερ το ισραήλ στους ναζιστές. Οι άνθρωποι έχουν το σύνδρομο της Στοκχόλμης. Ποιός κάνει τον χαμάλη σε ποιόν θα ήθελα να μάθω. Προσωπικά πιστεύω ότι πάλι τους Εβραίους βάζουν μπροστά οι Γερμανοί να τους κάνουν τις εργασίες, όπως το 1917, και μετά όλα στους Εβραίους θα τα φορτώσουν για μία ακόμα φορά. Το παρόν του πλανήητη σε μεγάλο βαθμό είναι σε γεμανόριζα χέρια, και για αιώνες πολλοι Εβραίοι συνεχίζουν να κάνουν τους υπηρέτες των Γερμανών.
gay super hero said
Συμφωνώ μαζί σου. Είναι ανάγκη να ξεχωρίσουμε την ήρα από το στάρι, να προβάλουμε όσο μπορούμε όσους δείχνουν καλή διάθεση και να μην βάζουμε όλους τους ιεράρχες (ή όλους τους πιστούς) στο ίδιο τσουβάλι όπως κάνουν διάφορα ιστολόγια αντιεκκλησιαστικής έμπνευσης.
Τα οποία συνήθως ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για αφηρημένες έννοιες όπως ο «αθεϊσμός», το «λαϊκό κράτος» ‘ή ο «χωρισμός κράτους-εκκλησίας» και πολύ λιγότερο για τη ζωή των πραγματικών ανθρώπων και κυρίως αυτών που ανήκουν σε μειονότητες…
κοσμάς θέμελης said
αγαπητε, μορδεχαϊ, απαντω εδω στο σχολιο σου για τον πλευρη που φερνεις σε αλλη αναρτηση. Ειμαι απολυτως βεβαιος οτι οι δικηγοροι δεν μελετησαν καλα τα αποσπασματα απο το ταλμουδ που φερνει ο πλευρης, που σιγουρα θα ηταν λειψα ή παραποιημενα. οπως επισης οτι ασφαλως ο πλευρης μπερδεψε μισες αληθειες με ολοκληρα ψεμματα. αυτα ειναι γνωστες αρχες οποιασδηποτε στοιχειωδους σχολης προπαγανδας. Στην ουσια απαντω γιατι δεν επρεπε να γινει η μηνυση στο #3. Αλλα θα απαντησω εδω και σε αυτα που φερνεις εξαιτιας της απολυτα δικαιολογημενης οργης σου. Ξερεις γιατι δεν μελετησαν οι δικηγοροι σας τα αποσπασματα του ταλμουδ; διοτι ΔΕΝ ειναι αυτη η δουλεια τους. Θα εδειχνα επισης απολυτη κατανοηση, αν οι δικηγοροι ή ακομη κι ανθρωποι της κοινοτητας δεν μελετησαν καλα το βιβλιο, επειδη σιχαινονται να το πιασουν, οπως και γω με δυσκολια θα επειθα τον εαυτο μου να το μελετησει-ειναι και ογκωδες. Αλλα, οπως σου ειπα, δεν ειναι δουλεια τους αυτη, αλλα το χειροτερο, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ηταν το αντικειμενο της δικης! Ακριβως για αυτο λεω παραπανω, οτι η σωστη τακτικη θα ηταν να αντιμετωπισθει με ενα βιβλιο μεν τις προδιαγραφες που γραφω. Οχι φυσικα με την εννοια της αντιθετης (εβραϊκης) προπαγανδας, αλλα της θεμελιωμενης, επιστημονικης απαντησης, πόυ βεβαια θα ξεσκεπαζε και τις λαθροχειριες του πλευρη. Αλλα, ειπαμε, αν σωνει και καλα θελατε (και γω θα ηθελα συναισθηματικα) να καταδικασθει απο το δικαστηριο, δεν θα επρεπε να το ειχατε κανει με «επισημο» τροπο, αλλα με απλη υποδειξη στον αρμοδιο εισαγγελεα να κινηθει αυτεπαγγελτως. Αλλα θα σου πω ομως και κατι που αποτελει πεποιθηση μου. Την ελευθερια του λογου την σεβομαι πόλυ. διοτι οι οποιοι περιορισμοι, ακομη και αν φαινονται δικαιολογημενοι, οδηγουν καμμια φορα σε επικινδυνα μονοπατια. Ας πουμε, δεν θα συμφωνουσα ποτε να διωκονται ποινικα ιστορικοι που υποστηριζουν οτι το Ολοκαυτωμα δεν ειχε τον χαρακτηρα που του αποδιδεται ή ειχε μικροτερη εκταση και παρομοια. Αυτα αντιμετωπιζονται απλως με την θεμελιωμενη ιστορικη ερευνα που φτανει στο συμπερασμα οτι λενε παπαριες. Γενικα ειμαι αντιθετος με την ποινικη διωξη για γραπτο λογο. Ακομη κι αν ο λογος ειναι παπαριες, ή εξαιρετικα χυδαιος κλπ. Αλλοιως φτανουμε στην βλακεια να διωκονται οι εκδοτες του ντε σαντ, ή οπως προσφατα του αυστριακου γελοιογραφου χαντερερ κ.λπ. Διοτι ενα βιβλιο δεν δημιουργει αμεσο κινδυνο για κανεναν και για τιποτα. Μπορει να δημιουργει οργη στους θιγομενους, αλλα ειπαμε: αυτο αντιμετωπιζεται με τα ιδια μεσα και πολιτικα. Δημιουργει βεβαια «κλιμα»…κι αυτο με τον ιδιο τροπο αντιμετωπιζεται.
Εννοειται οτι θα συμφωνουσα βεβαια με την ποινικη καταστολη αν υπαρχει αμεση και καθαρη προπτροπη για την τελεση σοβαρων εγκληματων, πχ «σκοτωστε τους εβραιους/μουσουλμανους/αδερφες οπου τους βρειτε». Πολυ πιο επικινδυνη ειναι η αμεση προτροπη σε τετοιες ενεργειες οταν γινεται προφορικα σε μαζα, δηλαδη οχλο. Εκει, οκ, εννοειται οτι πρεπει να τιμωρειται, εφοσον βεβαια θεωρηθει οτι ειναι «ικανη» να πρκαλεσει κινδυνο σε εννομα αγαθα που θα αναφερονται ρητα στον νομο.
Angela Maria said
Kerido Abravanel, dentro de los «buenos jeracas» de la Iglesia Cristiana Ortodoxa Griega como los caracteriza usted vale la pena que tenga apartes de la entrevista exclusiva concedida a la suscrita por el Arzobispo de toda Grecia y Atenas, Jeronimos en enero del 2011 con ocasión de las declaraciones del Arzobispo del Pireo Serafim.ΣΥΝΕΝ. ΣΤΗΝ ΑNGELA MARIA ARBELÁEZ,ΑΝΧΕΛΑ ΜΑ. ΑΡΠΜΕΛΑΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ AURORA ISRAEL http://www.aurora-israel.co.il/articulos/israel/Diplomacia/34651/ y RADIO SEFARAD
S.B. Arzobispo de Toda Grecia y Atenas Jerónimos & Huellas con los Ventura-Corkidi (20/1/2011)
http://www.radiosefarad.com/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=8187:desde-grecia-aki-salonika-con-angela-arbelaez&catid=166:desde-grecia-aki-salonika&Itemid=192
Mr. Abravanel is also very important for you to have the Interview gived to me by H.E. the Bishop of Athens and Greece Jeronimos. I share here with you and your readers the links and in a next post ,part of the text. Nochada buena
Angela Maria said
Errata: Jerarcas . I share it, here with you.
Angela Maria said
ΣΥΝΕΝ. ΣΤΗΝ ΑNGELA MARIA ARBELÁEZ,ΑΝΧΕΛΑ ΜΑ. ΑΡΠΜΕΛΑΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ AURORA ISRAEL
http://www.aurora-israel.co.il/articulos/israel/Diplomacia/34651/
και RADIO SEFARAD http://www.radiosefarad.com
Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου-Viernes 14-1-2011
«Με την επίσκεψη του κυρίου Υπουργού Εξωτερικών και Αντιπροέδρου της Κυβερνήσεως του Ισραήλ,να ανταλλαγούν ορισμένες απόψεις, να ακουστούν ορισμένοι προβληματισμοί και να ξεκαθαρίσουν και μερικά πράγματα τα οποία πολλές φορές παρεξηγούνται.
Η ιστόρια του Ελληνισμού, η ιστορία της Πίστεώς μας, της ορΘοδοξίας έχει να δείξει, να δώσει…συγκεκριμένα παραδείγματα συνεργασίας με την εδώ, Ισραηλιτική Κοινότητα άλλα και με την συμπαράσταση προς τους Εβραίους σε δύσκολες εποχές.
Το πιο κοντά μας γεγονός, είναι η περίοδος της δοκιμασιάς του με το Ολοκαύτωμα(του Ολοκαυτώματος?). Τότε που οι Ιερείς της Εκκλησίας μας έδιναν ταυτότητες με όνομα χριστιανικό και με το δειγμα ότι είναι χριστιανοί ορθόδοξοι για να μπορέσουν να παλαίβουν (απαλλαγούν) με κίνδυνο της ζωής τους(τότε που οι Ιερείς της Εκκλησίας μας, με κίνδυνο της ζωής τους, έδιναν ταυτότητες στους Εβραίους ώστε να φαίνονται χριστιανοί ορθόδοξοι όταν τους ελέγχανε?.)
Αυτή η συνεργασία συνεχίζεται και σήμερα και θα συνεχίζεται, γιατί η «πίστις» η χριστιανική μας λέει ότι πρέπει να σεβόμαστε το κάθε πρόσωπο ανεξάρτητα από χρώμα,ανεξάρτητα από φυλή, από θρησκεία στην οποία ανήκει….
Περα?(Μέσα) από αυτή την γενικη….γραμμή που ειναι η πίστη μάς(…) υπάρχουν μερικές φόρες, μια ή καποιες φωνές οι οποίοι διαφοροποιούται.
Δεν αγκαλιάζουμε. αυτό το κήρυγμα!.
Απομονώνουμε αυτές τις περιπτώσεις και συνεχίζουμε …τον δρόμο της συνεργασιας γιατι εδώ ειναι και το μυστικο της ζωής και της ειρήνης «οι ανθρώποι να ανεχονται ο ενας στόν άλλον, να αγαπουν ο ένας τον άλλον και να προσπαθουνε σε αυτή την πορεία.
Ε/ Δηλαδή Μπορουμε να πουμε οτι η Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας στελνει ένα μηνυμα ειρήνης και αγάπης προς ολο τον κόσμο και ….
Α/…και Ιδιαίτερα στο χώρο της Μέσης και της Εγκυς Ανατολής που ειναι ένας χώρος με παρά πολλά προβλήματα και έχει μεγάλη αναγκη από αυτή την αλήθεια, αυτήν την ειρηνευση(…)και μεσα στις προσπαθειες που καταβαλλουνε οι κυβερνησεις( …).πρεπει και εμεις η πνευματικοί .ηγέτες..να βοηθήσουμε » Α.Ι./ angelama 1-2011
Abravanel said
Gracias Angela, indeed as I said there are those who dare and refuse to succumb to whom goes our praise.
@ all Η υπόθεση Πλεύρη έτσι όπως εξελίχθηκε υπήρξε μια πολιτική υπόθεση και όχι δικαστική και τέτοια συμπεράσματα οφείλουμε να βγάλουμε.
rogerios said
Ωραιότατη και με τον τρόπο της διδακτική ανάρτηση! Με την εισαγωγή του κειμένου διατυπώνονται εξαιρετικά εύστοχες διαπιστώσεις (διατηρώ απλώς κάποιες επιφυλάξεις για το αν η η πολυφωνία των ελληνορθόδοξων ιεραρχών μπορεί να εξηγηθεί μόνο με όρους έλλειψης πειθαρχίας). Buzzάρω πάραυτα!
Angela Maria said
Kerido Abravanel permitame divulgar esta información en su bitacora.Gracias
http://www.radiosefarad.com/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=10557:desde-grecia-aki-salonika-con-angela-arbelaez&catid=166:desde-grecia-aki-salonika&Itemid=192
«Francia y Grecia & Rebecca Aaron, (Corfú) 3ª parte» (16/6/2011
Temas
-«Le Meteque» con George Moustaki (Yussef Mustacchi – Alejandría, 3 de mayo de 1934) [FR] [ESP]
– Chevalier de l’Ordre de la Légion d’Honneur (insignia de Caballero de la Orden de la Legión de Honor) para cav. David Saltiel, por el Embajador M. Christophe Farnaud.(15/3/2011) [ESP]
– Chevalier dans l’Ordre des Palmes Académiques a la Dra. prof. Rena Molho, por el Cónsul General. en Salónica, Sr. M. Christian Thimonier (2/6/2011) [ESP]
«Si nous mourons» (Letra de Ethel Rosenberg ) de la película “La rafle du Vél d’Hiv”, con Jean Ferrat (1930-2010) [FR]
– Kaminos de vida con Rebecca Aaron (1927, Corfú), sobreviviente de la Shoá. 3ª parte.[GR] [ESP] [IT]
– “Enojado llegaste esta noche”. Tradicional de Corfú. Θυμωμένος μου ήρθες απόψε – παραδοσιακό Κέρκυρας [GR]
Σιδηρούντιος said
Τι έγινε ρε παιδιά, και για την λεγόμενη υπόθεση δολοφονίας του Καραμανλή μπλέκουν τη Μοσάντ; Ε, πάνε όμως και κάτι Εβραίοι και κάνουν αγκαλίστες με τη λεγόεμη άκρα των άκρων αριστερά και ότι αποσχηστικό εθνικοφυτρωτικό κίνημα υπάρχει. Και εσύ μεγάλε Αμπραβανέλιε τι πας και μπλέκεις με άτομα που μισούσαν και στόχευαν τον κακομήρη τον Γκιόλια; Κακές παρέες έχεις. Ο Γκιόλιας είχε πίστη σε ιδανικά και αρχές και ήταν έντιμος άνθρωπος.
Abravanel said
Τον ίδιο τον Γκιόλια τον αγνοώ αλλά το ιστολόγιο troktiko αποτελούσε πηγή βλακείας και επικίνδυνων στοχοποιήσεων: δυο φορές παρέθεσε συνδέσμους προς το παρόν ιστολόγιο και τις δυο φορές αφορούσαν ηλιθιότητες, (το εννοώ), που είχε ξεπατικώσει από ακροδεξιά ιστολόγια.
Abravanel said
@ rogerios Είμαστε σχετικά ομογενοποιημένη χώρα και η ελληνική κρατική φύση της Εκκλησίας της Ελλάδας τείνει να με πείσει οτι ο καθένας κάνει οτι τον φωτίσει ο Θεός. Σαν τον Ιγνάτιο υπάρχουν και άλλα παραδείγματα αλλά το μικρό μέγεθος τους δεν τους επιτρέπει να φτάσουν την κριτική μάζα ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στον δημόσιο εκκλησιαστικό λόγο.
Σιδηρούντιος said
Ήταν πολλά τα άτομα που έκαναν αναρτήσεις στο Τρωκτικό. Ήταν βαθύτατα θρησκευόμενος και είναι γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι της θρησκείας έχουν πρόβλημα στην αντίληψη, και όχι μόνο αυτοί βέβαια. Μπορεί και αυτός να έπασχε από Εβραιοφοβία. Όμως ήταν κάποιος που είχε πίστη σε ιδανικά και αξίες και θα μπορούσε πολύ να βοηθήσει εφόσον μάθαινε την αλήθεια. Πίστευε στην ένοια του Δικαίου, ήταν καθαρός άνθρωπος.
κοσμάς θέμελης said
#19, εσυ σιδερενιε ως ανθρωπος ΟΛΩΝ των θρησκειων εναλλαξ θαχεις σοβαρωτατο προβλημα αντιληψης παντως.
πραγμα που φαινεται: Αντιληφθηκα καλα στο #16;; Δηλαδη θεωρεις οτι ο abravanel ειχε σχεσεις με αυτους που σκοτωσαν τον γκολια; με τις παπαριες που γραφεις δημοσιως γινεσαι ψιλοεπικινδυνος. Και μου κανει εντυπωση πως ειναι δυνατον να γραφεις τετοια πραγματα. μαλλον σε εκτιμησε εντελως λαθος ο αλκης. Ισως ο οικοδεσποτης δεν καταλαβε τι εγραψες, ή ειναι ευγενης εν παση περιπτωσει και σε αγνοει. αλλα πραγματικα, προσπαθησε λιγο να χρησιμοποιησεις το μυαλο σου και μην δημοσιευεις τετοιες βλακειες. φανταζομαι οτι δεν διαβαζουμε μονο εμεις το μπλογκ. εκτος αν τα παντα στα παπαρια σου και το παιζεις ο τρελλος του χωριου. πραγμα που δεν μειωνει την επικινδυνοτητα σου.
Σιδηρούντιος said
Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, και όλοι μας έχουμε κάνει κάποιες στιγμές κάποιες κακές γνωριμίες.
κοσμάς θέμελης said
επιμενεις. συγγνωμη, εγω στη θεση δεν θαγραφα τιποτε. συντηρεις μιαν επικινδυνη παπαρια που προφανως δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα. αφηνεις απαραδεκτα υπονοουμενα. ειναι δυνατον στην ηλικια σου να μην εχεις στοιχειωδη ευφυία;
Σιδηρούντιος said
Το Κάμα Σούτρα σώζει. Σήμερα έγινα Ινδουϊστής και ελπίζω καλή τύχη να μου ευχηθείς. Αλλά με την κακία που κουβαλάς μόνο στη ζήλια και την αντιπάθεια πάλι καταφύγιο θα βρεις.
Επισκέπτης said
Σιδηρούντιε,
«Το Κάμα Σούτρα σώζει», αρκεί να το εφαρμόζεις και όχι να το έχεις σαν ερεθιστικό αυτοϊκανοποίησης. Φοβούμαι ότι εσένα δεν θα σε σώσει :-)
Σιδηρούντιος said
Θες και εσύ να με δεις στις ανάλογες φώτο; Να σου τις στείλω λοιπόν να ευχαριστηθείς.
Αττίλας ο Γάργαρος said
@ Αμπραβανελ
Βρε αστα αυτα κ’ λεγε τι θα κανετε με τα ομολογα που θα παρετε :)
Franz Kafka said
Κάθε φορά που βλέ[ω τέτοια άρθρα στο μπλογκ αυτό – θα επαναλαμβάνω το ίδιο και ας με βγάλουν μαύρη αντίδραση.
Ένα από τα αγαπημένα θέματα του φίλου Αμπραβανέλ είναι δηλώσεις ιεραχών γιά τους εβραίους.
Έναντι αυτού όταν η συν. Αλέκα μίλησε πέρισυ γιά τα τριάκοντα αργύρια του Ιούδα – αναφερόμενη στην αύξηση των ισραηλινών (κυρίως φτωχο-)τουριστών – ο φίλος Αμπραβανέλ, αλλά και όλα τα ελληνο-εβραϊκά έγγραφα και ιστοσελίδες, μέγα το ΜΟΟΟΟΟΚΟ …
Δεν αποδίδω αντσημιτισμό στη συν. Αλέκα – μόνο κριτική στην εκκολαπτόμενη νέα ευκαιριακή ισραηλινο-ελληνική συμμαχία. Αλλά φανταστείτε νάχε μιλήσει για 30 αργύρια και Ιούδα ο Καραβλάκας, ο Πλεύρης (πατέρας η υιός), ο ¨Αδωνις, ο Σεραφείμ, ο Άνθιμος – η είδηση θάχε ήδη περάσει τον Ατλαντικό
Γραμματίς και Φαρισάιοι Υποκριταί οι τα Νάνο διυλίζοντες τα δε πάρσεκ καταπίνοντες.
ΛΕΩΝΙΔΑΣ said
@ Franz
Δεν νομιζω οτι οι Ισραηλινοι ειναι φτωχοτουριστες , γιατι οπως εχω ξαναπει εχω ιδιαν πειρα αφ’ενος, και αφ’εταιρου στην κατασταση που ειναι σημερα η μεγαλη δουκισσα των Ψωροκωνσταιν
(κατα Μποστ ….Ελλαδα) εχει αναγκη και απο το τελευταιο ευρω η σεκελ η οτιδηποτε….. Μαζευε και ας ειναι και ρωγες !!!
Οσο για την «ευκαιριακη» συμμαχια η φιλια που λες , μονο ευκαιριακη δεν θα μπορουσες να την χαρακτηρησεις με την παγκοσμια ανοδο του φονταμεταλιστικου ισλαμ.
Και οπως εχει πει παλαιοτερα και ο συντροφος Κοεν , οι μονες χωρες ΠΟΥ ΕΞ’ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ
ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.
Και δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να εχει αντιρρηση επ’αυτου !!!!!!!!!!!!!
Μορντεχάϊ Φριζής said
Σωστός ο Λεωνίδας!
Όσο για σένα Κάφκα, και εσύ, ως ένα σημείο, έχεις δίκιο. Αν είναι να αγωνιζόμαστε κατά του αντισημιτισμού, αυτός ο αγώνας πρέπει να γίνεται ενάντια σε όλες τις αποχρώσεις του- δη κόκκινες σκέτο….
αντωνης said
Ο ΣΕΑΡΑΦΕΙΜ ποτε δεν μιλησε κατα του εβραικου λαου..κατα των αμερικανοεβραιων καπιταλιστων και των μασονων μιλησε..το ιδιο εκανε και ο μαρξ στο βιβλιο του «το εβραικο ζητημα» τα χωνει στους εβραιους παγκοσμιους καπιταλιστες..μηπως να τον απαγορευσουμε και των μαρξ? διλαδη οποιος τα χωνει στον ροκφελερ στον ροθτσαιλντ στον σορος και σε ολα τα οικονομικα βαμπιρ σημαινει πως μισει τον εβραικο λαο? με την ιδια λογικη και εσεις που κριτικαρετε καποιους ιεραρχες-και δικαιωμα σας-κριτικαρετε ολους τους ελληνες χριστιανους..δεν ειναι ομως ετσι..αλλο ο απλος εβραιος και αλλο οι αμερικανοεβραιοι καπιταλες που μας τσακιζουν με τους «οικους αξιολογισης» και το ΔΝΤ..
Μορντεχάϊ Φριζής said
Βρε Αντώνη,
Η γενικευμένη πρόταση του Σεραφείμ: «Η ενασχόληση των Ραββίνων του Εβραϊκού Εθνους με την Καμπάλα και τον αποκρυφισμό της, τις επικλήσεις δαιμόνων και την μαύρη μαγεία, την χρήση της Σολωμονικής τούς “προευπρεπίζει” ικανώς” (όλων των Ραββίνων) τί άραγε φανερώνει;;;;;;
Μην κρύβεσαι λοιπόν πίσω από το δάχτυλο σου… Και μην μπερδεύεις επίτηδες ή άθελα σου πρόσωπα και καταστάσεις. Ο Ροκφέλερ όχι μόνο δεν ήταν Εβραίος, αλλά αντισημίτης και οπαδός του χίτλερ….
αντωνης said
οτι ασκει κριτικη σε καποιους ραβινους…αλλο οι ραβινοι αλλο ο εβραικος λαος..εαν καποιος ασκησει κριτικη σε καποιους ορθοδοξους δεσποταδες σημαινει πως μησει ολους τους ελληνες η ολους τους ορθοδοξους..αλλο τα ιερατεια αλλο οι ανθρωποι οι απλοι..ο ροκφελερ ηταν εβραιος..το οτι εστελνε λεφτα στον χιτλερ αυτο ειναι ζητημα ενδοεβραικο..το ιδιο εκανε και ο ροθτσαιλντ εστελνε και αυτος λεφτα στους ναζι ως το 42..τελος τελευταια δημοσιευματα σε ελληνικο και διεθνη τυπο αποκαλυπτουν την ..εβραικη καταγωγη του χιτλερ..δεν ξερω αν ειναι αληθεια απλα το αναφερω..http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4590796
Μορντεχάϊ Φριζής said
Αγαπητέ Αντώνη, και πάλι ψάξε λίγο στοιχειώδη ιστορία, και θα βρεις πως ούτε ο Ροκφέλερ ούτε ο Χίτλερ ήταν Εβραίοι….Αλλά αυτά είναι τα συμπεράσματα της αντισημιτικής προπαγάνδας, της οποίας από τι φαίνεται είσαι και εσύ ολίγον θύμα. Σου λέει Ροκφέλερ, ξένο όνομα, άρα εύκολα πασάρεται και ως εβραϊκό, μεγαλοτραπεζίτης, αμερικάνος… έχει δηλαδή όλα τα προσώντα για να πλασαρηστεί ως Εβραίος… το γεγονός πως ήταν ναζιστής, δεν πείράζει βέβαια, αλλά ενισχύει και τη γνώμη, πως και ο ναζισμός είναι όργανο του ‘παγκόσμιου Ιουδαϊσμού-Σιωνισμού’. Εδώ άλλοι πιστεύουν πως και ο κομμουνισμός, ο καπιταλισμός, ο σατανισμός και ο κάθε -ισμος είναι εβραϊκης κατασκευής, γιατί να μείνει έξω ο ναζισμός….
Θα σε λυπήσω, αλλά τέτοιος είναι και ο Σεραφείμ, που πριν μερικούς μήνες τηλεοπτικά ανάφερε πως ο Χίτλερ ήταν όργανο του ‘παγκόσμιου Σιωνισμού’ και αμφέβαλε για το Ολοκαύτωμα…. Έπειτα δεν αναφέρεται μόνο ενάντια κάποιων Ραββίνων, αλλά ενάντια όλων των Ραββίνων, και εκτός αυτού, δεν ισχύει αυτό που λες «αλλο οι ραβινοι αλλο ο εβραικος λαος» διότι χωρίς Ραββινικό Ιουδαϊσμό, και εβραϊκή θρησκεία, παύει από πλευράς μας (του Ιουδαϊσμού), να υπάρχει λόγος ύπαρξης του ¨εβραϊκού λαού…. ΟΧΙ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΛΟΙΠΟΝ….
αντωνης said
εγω δεν βασιστικα στην δηλωση σεραφειμ για να μιλησω περι εβραικης καταγωγης του χιτλερ..αλλα σε δημοσιευματα του ελληνικου και διεθνη τυπου που επικαλεστηκαν ερευνες σε ζωντες απογονους του χιτλερ..η εφημεριδα «τα νεα» που παραθετω λινκ δεν νομιζω να ειναι καμια ακροδεξια η αντισημιτικη εφημεριδα..
αντωνης said
«και εκτός αυτού, δεν ισχύει αυτό που λες “αλλο οι ραβινοι αλλο ο εβραικος λαος” διότι χωρίς Ραββινικό Ιουδαϊσμό, και εβραϊκή θρησκεία, παύει από πλευράς μας (του Ιουδαϊσμού), να υπάρχει λόγος ύπαρξης του ¨εβραϊκού λαού…. ΟΧΙ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΛΟΙΠΟΝ….» ΔΙΛΑΔΗ ενας αθεος εβραιος δεν ειναι εβραιος? για εσας εβραιος ειναι μονο οποιος ειναι θρησκευομενος.?
ΛΕΩΝΙΔΑΣ said
Αντωνη , αμα δεν υπηρχαν οι Αμερικανοεβραιοι καπιταλιστες (κλπ κλπ βαλε εσυ οτι θες…..) θα ειμασταν στο ευρω? Θα υπηρχε το ευρω η θα ειμασταν στην δραχμουλα, και δεν θα υπηρχαν καμποσα
δις σε Ελβετικες τραπεζες η φορολογικους παραδεισους ? Ποιο θα ηταν το επιπεδο ζωης του μεσου Ελληνα? Δεν ξερω ποσων ετων εισαι αλλα αν θυμασαι παλια με τις υποτιμησεις ποσα θελαμε για να αγορασουμε εισαγωμενα ειδη…………..
Αντωνη ΟΠΩΣ και ναχει , η Ελλαδα γνωρισε πλουτο. Δανικα ξεδανικα ,επεσε χρημα πραγματικο στην χωρα και εγιναν εργα που υπο αλλες συνθηκες δεν θα γινονταν ουτε σε 100 χρονια!!!!
Ποσοι Ελληνες τεμπελιαζουν σημερα , ειτε στο δημοσιο ειτε και στον ιδιωτικο τομεα δουλευοντας αντιπαραγωγικα?? Θα μπρουσαν σε αλλες εποχες να το κανουν ??? Η θα πηγαιναν μεταναστες οπως παλια , ενω τωρα γινεται εισαγωγη μεταναστων – λαθρομεταναστων εκουσιως η ακουσιως …………………….!!!!!!!
Το ζητουμενο ειναι τωρα να διαχειριστουμε σωστα την κατασταση και να σωσουμε την παρτιδα. Ειδες να πειραξουν κανενα Τσοχατζοπουλο η Βοσκοπουλο και ολα τα εις….. οπουλο , για να παρουν εστω και κατι απο τα κλεμμενα ??? Τουλαχιστον εκει δεν νομιζω οτι μας φταιει η ….εβραιομασσονια !!!
Οσο για το ξυλο που τρωει η Ελλαδα απο τους «οικους» κλπ , νομιζω οτι της κανει καλο (εμμεσα εστω) για να πειστει η Ευρωπη και ο μεσος Ευρωπαιος να κοψει και αλλο χρημα για να συντηρησει
μια τεμπελα και κακομαθημενη χωρα , που σε αλλες εποχες η σε αλλη γεωγραφικη τοποθεσια θα ειχε καραχρεοκοπησει !!!!
ΛΕΩΝΙΔΑΣ said
http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=304241&nt=108&lang=1
Πω πω , η «εβραιομασσονια» εν δρασει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αντωνης said
λεωνιδα η ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ ΣΑΚΣ του ροθτσαιλντ δεν ειναι? οσον αφορα το ευρω ειδαμε το τυρακι αλλα οχι τη φακα..και που επεσε φθινο δανεικο χρημα εγω το απολαυσα ? ο μπομπολας ο βαρδινογιαννης ο κοκκαλης ο δαυιδ οικονομου..αυτοι το απολαυσαν..εμενα τωρα για χαρη της ονε τους με πετσοκοβουν ..αν ημασταν στην δραχμη θα καναμε υποτιμησεις και θα ειχαμε ανταγωνιστικες τιμες και στην βιοτεχνια μας και στην γεωργια -κτηνοτροφια μας και στον τουρισμο μας..θα βρισκαμε και ποιο ευκολα δανεικα εαν ημασταν στην δραχμη..το σηληρο ευρω μας πνιγει..τωρα οσον αφορα το ξιλο που τρωει η ελλαδα δεν το τρωει για την τεμπελια της αλλα γιατι υπαρχει συγκρουση ευρω-δολλαριου αλλα και γιατι θελουν επευκαιρια της συγκρουσης αυτης να μας παρουν τον πλουσιο ορυκτο μας πλουτο{πετρελαιο-φυσικο αεριο χρυσο ουρανιο οσμιο κλ κλπ} για ενα κομματι ψωμι..μικρο παραδειγμα? η δεη εταιρια με περιουσια 16 δις ευρω μας πιεζουν να την πουλισουμε 2,5 δις..η τεμπελια των ελληνων φταιει που δεν κανουμε ΑΟΖ οπως μας παρακαλα το ισραηλ εδω και ενα χρονο? φαντασου να περναγε ο αγωγος του λεβιαθαν μεσα απο την ελληνικη αοζ τι κερδος θαχαμαι σαν χωρα..φαντασου να εκμεταλλευομαστα τα κοιτασματα του καστελοριζου που λενε αμερικανοι και γαλλοι πως ειναι οσα της κυπρου και του ισραηλ μαζι..δεν φταινε οι «τεμπελιδες» ελληνες οι προδοτες πολιτικοι μας φταινε..
αντωνης said
ΛΕΩΝΙΔΑ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ WALL STREET ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΔΗΛΩΝΑΜΕ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ «ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ Η ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΣΒΗΝΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ..http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304186404576389632761803982.html?mod=WSJ_hp_us_mostpop_read
ΛΕΩΝΙΔΑΣ said
@ Αντωνη
1. Το ευρω μπορει να …………………….μαλακωσει !!!
2. Αν δεν ηθελε το $ θα γινοταν το ευρω ????????????????
3. Μην την μελετας την δραχμη γιατι αν ξαναρθει θα δουλευεις ενα μηνα για να βαλεις ενα μπουζι στο μηχανακι Simson που θα εχεις !!! Αν δεν το ξερεις ρωτα κανενα πιο παλιο. Εξ’ αλλου οταν θα ξαναποκτησουμε την δραχμη , ενα περασμα απο το κερδοσκοπικο κεφαλαιο απο την τραπεζα της Ελλαδος και μετα για ενα $ θα π@δ#ομ*στε οικογενειακως !!!!!!!!!
4. Το παραμυθι περι πετρελαιου και κυριως της φθηνης εξορυξης ποιος το λεει ?? Ποσο παμφθηνο πετραλαιο υπαρχει σε Ιρακ κλπ ? Αμα τα πιστευεςι αυτα οτι ο ορυκτος πλουτος της Ελλαδας κανεις τους κακους ξενους να ξερογλυφονται , θες διαβασμα απο τον Πειραιως !!!!!!!
5. Την ΔΕΗ και ΟΤΕ που θελουν να παρουν , οταν τα πληρωναν χρυσα ηταν καλα?????? Ξερεις ποσα φαγαμε απο τους Γερμανους με την μετοχη του ΟΤΕ στα 18 και 20 ευρω, και απο τους Γαλλους που τους πασαραμε τα δυο σαπακια ( Γενικη-Εμπορικη) που ειναι βαρελια διχως πατο και που τελικα θα καταληξουν στον χρηματηστηριακο αποπατο ???????
Αστε μεγαλε ………………………..ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ , ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ …….STOP LOSS ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ
ΔΕΚΟ ,(που ειναι και το βαθυ Πασοκικο παρακρατος των συνδικαλιστων) ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ.
Αυτη ειναι η ουσια μεγαλε……………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αντωνης said
ΛΕΩΝΙΔΑ αυτη ειναι η προπαγανδα για να μας κρατουν σκλαβους..γιατι τωρα που πηγαν τον βασικο στα 560 μπορω να αγορασω πορσε? ας μην περνουμε αυτοκινητα απο γερμανια γαλλια ας περνουμε απο ρωσια και απο κινα..τα περι εξορυξης τα λεει το υπουγειο ενεργειας..πηγαινε οπεν γκοβ να δεις..καναμε φορεα εκμεταλλευσης και θα αρχησουν το 2012 ερευνες σε ιονιο και κρητη..τωρα που μπηκαμε στο ΔΝΤ θυμηθηκαν να αρχησουν οι «ερευνες» που εχουν γινει εδω και πολλα χρονια και ξερουν τι υπαρχει αλλα οκ..δες εδω..http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=20616&Itemid=139
ΛΕΩΝΙΔΑΣ said
Πως με εχεις κοψει-κελλαρει-καρανταρει , φαινομαι τυπος που να «τσιμπαω» στην προπαγανδα ???
Τα αμυντικα αστα , γιατι τα εψαχνα και εγω πριν πολλαααα χρονια πριν , και σκεφτομουνα σαν και εσενα ακριβως !! Δεν σε κακιζω , αλλα την ψιλοεψαξα πιο βαθια και απο περισσοτερες πλευρες……..
Δεν τσιμπαω παντως …………….Απλα ειχα τσιμπισει στο παρελθον και τωρα προσπαθω να δω τι θα γινει και που θα κατσει η μπαλλα !!!
Ψυχραιμια λοιπον……………………….
(και κατι ακομα……………..DEFINE ΣΚΛΑΒΟΣ , γιατι νομιζω οτι δεν εισαι πολυ ταξιδεμενος…..και δεν εννοω τριτοκοσμικα)
Πηγαινε να δεις πως δουλευει ο κοσμος ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ και τα ξαναλεμε……………(ανατολικα παντως μην πας καθολου !!!)
αντωνης said
ψαξε εδω τοτε..εκτως και εαν το open gov γραφει και αυτο βλακειες..http://www.opengov.gr/minenv/?p=2442
αντωνης said
εδω και ο χαρτης με τις περιοχες ερευνας που δινει το υπουργειο…http://www.opengov.gr/minenv/wp-content/uploads/downloads/2011/06/seismikes_erevnes_EL.pdf ερωτω..τωρα που ηρθε το ΔΝΤ θυμηθηκαν πως εχουμε πετρελαιο και φυσικο αεριο? τοσα χρονια τι εκαναν?
Σιδηρούντιος said
Αγαπητοί, η ΑΟΖ Ελλάδος, Κύπρου και Αιγύπτου περιέρχουν τα μεγαλύτερα αποθέματα του κόσμου σε φυσικό αέριο, μεγαλύτερα από αυτά της Ρωσίας. Η υπόθεση της Ελλαδικής κρίσης έχει δύο άξονες, και είναι στημένη για να γίνει εδώ και αρκετά χρόνια. Με ειδικούς ανήθικους τρόπους τέθηκε κάθε εμπόδιο για ανάπτυξη στη χώρα εδω και πολύ καιρό. Όλες οι σοβαρές αναπτυξιακές μελέτες πάγωναν όταν έφταναν σε υψηλό επίπεδο. Λειτούργησε μεγάλο διεθνές κύκλωμα πίεσης και διαφθοράς για να φτάσουμε εδώ. Η χώρα μας οδηγήθηκε σε αυτή την κατάσταση σκόπιμα. Μέσα σε αυτό το παιχνίδι είναι πολλοί, όχι μόνο Εβραίοι.
κοσμάς θέμελης said